نسخه چاپی

توهین سعودی‌ها و آشتی‌جویی برخی از خودی‌ها با این رژیم متحجر !

عکس خبري -توهين سعودي‌ها و آشتي‌جويي برخي از خودي‌ها با اين رژيم متحجر !

جهان آن‌قدر وارونه شده است كه پدرخوانده تفكر وهابیت و پدر معنوی تروریست‌های تكفیری از میانه‌روی و مبارزه با تروریسم حرف می‌زند! كشوری كه دستش تا مفرق به خون صدها نفر از حجاج بیت‌الله‌الحرام آلوده است و توان اداره مراسم حج را ندارد، از اداره منطقه و مبارزه با تروریسم و تحریم جمهوری اسلامی ایران سخن به میان می‌آورد!

«ایران به عربستان و کشورهای خلیج... [فارس] تعرض کرده و رفتاری خصمانه داشته است... ایران باید سیاستش را تغییر دهد و با قانون بین‌الملل و قوانین حسن همجواری همگامی کند»، «فرقه‌گرایی به منطقه نیامد، الاّ با [امام] خمینی در سال ۱۹۷۹ [۱۳۵۷ش]... ایران حزب‌الله را ایجاد کرد و این، اولین سازمان تروریستی مذهبی در منطقه است»؛ «نه‌تنها از حسن روحانی، سیاست ایرانی میانه‌رو ندیدیم؛ بلکه شاهد اقدامات خصمانه علیه خود نیز بودیم.» این عبارات را وزیر خارجه کشوری گفته است که بی‌هیچ واهمه‌ای از تروریست‌های خون‌آشام تکفیری حمایت می‌کند که هر روز در منطقه غرب آسیا از کشته‌ها پشته می‌سازند؛ این جملات رئیس دستگاه سیاست خارجی کشوری است که گروه‌های تروریستی که ساخته‌اند و چون سگان درنده در منطقه و جهان رها کرده‌اند، امنیت را از بغداد و دمشق تا پاریس و مونیخ ربوده‌اند و هر روز در نقطه‌ای انسان‌هایی را به خاک و خون می‌کشند؛ این جملات را عادل الجبیر، وزیر خارجه متحجرترین و غیردموکراتیک‌ترین و استبدادی‌ترین حکومت منطقه می‌گوید که بیش از یک سال است که هزاران نفر از مردان و زنان و کودکان یمنی را به جرم آنکه می‌خواهند برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند، به کام مرگ فرستاده است! حکومتی که سران آن با پشت کردن به آرمان فلسطین و اعراب ساکن غزه و کرانه باختری، سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در آغوش می‌کشند!
جهان آن‌قدر وارونه شده است که پدرخوانده تفکر وهابیت و پدر معنوی تروریست‌های تکفیری از میانه‌روی و مبارزه با تروریسم حرف می‌زند! کشوری که دستش تا مفرق به خون صدها نفر از حجاج بیت‌الله‌الحرام آلوده است و توان اداره مراسم حج را ندارد، از اداره منطقه و مبارزه با تروریسم و تحریم جمهوری اسلامی ایران سخن به میان می‌آورد! اما دردآورتر از توهین سعودی‌ها، آشتی‌جویی برخی از خودی‌ها با این رژیم متحجر است! امید که تا دیر نشده است، از خدشه به عزت و اقتدار ایران در برابر آل‌سعود دست بردارند!

۱۳۹۵/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...