نسخه چاپی

۶۹ نفر از آتش سوزی‌های شب گذشته تهران

نیروهای زحمتكش آتش نشانی ۶۹ نفر را از آتش سوزی‌های شب گذشته تهران نجات دادند.

به گزارش نما، سید جلال ملکی، در اولین مورد که مربوط به آتش سوزی یک خوابگاه دانشجویی بود، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ساعت 4:06 بامداد امروز حادثه آتش سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان انقلاب بعد از میدان فردوسی به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی شهر تهران اعلام و ماموران پنج ایستگاه به همراه نردبان، بالابر و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.


وی گفت: آتش نشانان با حضور در محل سانحه آتش سوزی در خوابگاه دانشجویی که در سه طبقه رخ داده بود را به سرعت خاموش کردند.


ملکی خاطرنشان کرد: بر اثر این آتش سوزی دود زیادی در ساختمان وجود داشت که آتش نشانان با حضور به موقع خود 25 دانشجویی که در محل حادثه حضور داشتند را به سلامت از محل حادثه خارج کنند.


وی تاکید کرد: حدود هشت دانشجو در این حادثه دچار دود گرفتگی شدند که آتش نشانان این مصدومان را تحویل عوامل اورژانس دادند و بقیه دانشجویان نیز نجات یافتند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: کلانشهر تهران در ساعات بامداد امروز دو حادثه بزرگ آتش سوزی بزرگ یکی در پارکینگ ساختمان مسکونی و دیگری در خوابگاه دانشجویی داشت که با لطف خدا و حضور به موقع آتش نشانان این دو سانحه آتش سوزی بدون تلفات جانی خاموش شدند.



آتش‌سوزی گسترده در شهرک شهید بهشتی تهران



سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران همچنین در تشریح جزییات آتش‌سوزی گسترده در شهرک شهید بهشتی تهران گفت: ساعت ۲۳:۰۳ دقیقه شب گذشته آتش سوزی در مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه‌ای واقع در اتوبان شهید بابایی، به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.



وی با اشاره به اینکه ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان، تشک نجات و...بلافاصله در محل حاضر شدند، افزود: در این حادثه ۵ دستگاه خودرو در طبقه همکف کاملا شعله‌ور و به ۱۵ دستگاه خودرو نیز خسارات جزیی وارد شده بود.



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: ماموران آتش‌نشانی 45 نفر از ساکنان ساختمان را از میان شعله‌های آتش به بیرون آوردند.



ملکی اضافه کرد: در میان حادثه‌دیدگان یک نفر به دلیل سوختگی از ناحیه دست، به نیروهای اورژانس تحویل داده شد و در نهایت عملیات ماموران آتش نشانی در ساعت ۲ بامداد به پایان رسید.

۱۳۹۵/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...