نسخه چاپی

فراخوان جمعیت سلفی پاكستان برای تبرئه رژیم سعودی

جمعیت مركزی اهل حدیث پاكستان، فراخوانی را برای تبرئه كردن رژیم سعودی از حمایت هایش از تروریسم وهابی - تكفیری به راه انداخت.

به گزارش نما به نقل از العالم، جمعیت سلفی موسوم به اهل حدیث پاکستان اعلام کرد که فراخوانی را در شهرهای پاکستان با عنوان "دفاع از امنیت حرمین شریفین" به راه انداخته است.

پایگاه "رأی الیوم" نوشت: تصمیم به این فراخوان در نشست شورای عالی مسئولان جمعیت اهل حدیث پاکستان در روز جمعه (اول مرداد) در شهر لاهور پاکستان اتخاذ شد.

خبرگزاری عربستان (واس) به نقل از "ساجد میر" رئیس جمعیت اهل حدیث و عضو مجلس سنای پاکستان گزارش کرد: "علما و مردم پاکستان در مبارزه با تروریسم در کنار عربستان سعودی هستند و از همه تصمیمات و اقدام های این کشور در زمینه دفاع از امنیت عربستان و حرمین شریفین حمایت می کنند.

بیش از دو هزار مدرسه سلفی وهابی در پاکستان که مهد اصلی پرورش طالبان پاکستان و افغانستان است، تحت حمایت مالی عربستان سعودی قرار دارند.

ساجد میر همچنین اعلام کرد که حمله تروریستی که ماه رمضان در مجاورت مسجد شریف نبوی (ص) در مکه مکرمه روی داد، نشان داد که تروریسم همه مرزها را در نوردیده و وقت آن رسیده که امت اسلامی در برابر عناصر و گروه های تروریستی بایستند".

مساله تعجب آور و قابل تامل این است که فعالیت های تکفیری – وهابی در داخل عربستان، "تروریسم" نام می گیرد و کسانی که این فعالیت ها را انجام می دهند، گروهی گمراه هستند؛ اما همین تروریست ها در عراق و سوریه، نیروهای "انقلابی" و "جهادی" نامیده می شوند که از حمایت عربستان سعودی، آمریکا و برخی دیگر از رژیم ها برخوردارند، مشابه همان تروریست های گروه "نورالدین زنکی" که اخیراً به جنایت قتل "عبدالله عیسی" کودک فلسطینی و تکه تکه کردن اعضای بدن وی اقدام کرد.

۱۳۹۵/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...