نسخه چاپی

آتش‌سوزی گسترده در انبار دارو در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش‌سوزی گسترده در ساختمانی اداری كه بخش از آن به عنوان انبار دارو مورد استفاده قرار می‌گرفت، خسارت مالی سنگینی برجا گذاشت.

به گزارش نما ، سیدجلال ملکی در گفتگو با تسنیم، اظهار داشت: ساعت 00:16 دقیقه بامداد آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان در خیابان توحید به سامانه 125 اعلام و 4 ایستگاه به همراه نردبان و بالابر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه اداری بود که از طبقات بالایی آن و پشت‌بام به عنوان انبار دارو استفاده می‌شد؛ با آتش‌سوزی در بخشی از طبقه سوم حریق به پشت‌بام نیز سرایت کرده بود و در حال انتقال به ساختمان‌های همجوار بود.

سخنگوی سازمان اتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها مشغول عملیات شدند و به سرعت آتش را به کنترل خود درآوردند. این حادثه خسارت مالی سنگینی برجا گذاشت اما خوشبختانه مصدوم و فوتی نداشت. عملیات در ساعت 2:36 دقیقه به پایان رسید.

وی همچنین از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 4:29 بامداد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان رباط‌کریم خیابان شیخ‌محمدی به سامانه 125 اعلام و سه ایستگاه به همراه نردبان و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

ملکی افزود: در طبقه دوم این ساختمان 4 طبقه 8 واحدی آتش‌سوزی رخ داده بود که آتش‌نشان‌ها همزمان با اطفای حریق ساکنان محبوس شده در ساختمان را نجات دادند و موفق‌ شدند 17 نفر را به سلامت از ساختمان خارج کنند.

وی تصریح کرد: در این حادثه یک مرد دچار سوختگی از ناحیه دست شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد. بعد از اطفای حریق و ایمن‌سازی محل حادثه، عملیات در ساعت 5:39 به پایان رسید.

۱۳۹۵/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...