نسخه چاپی

اثبات مجدد رذالت آمریكا

عکس خبري -اثبات مجدد رذالت آمريكا

روسیه با ردّ نقش داشتن این كشور در حمله به محموله بشردوستانه در سوریه، فیلمی را منتشر می‌كند كه نشان می‌دهد گروه‌های مسلح مخالف دولت سوریه همزمان با حركت این كاروان در حال حمل‌ونقل سلاح بوده‌اند.

در حالی که عملاً هیچ آتش‌بسی از سوی آمریکا و تروریست‌ها در سوریه به اجرا در نیامده است، شاهد راه‌اندازی جنجالی به نام جلوگیری روسیه از انتقال محموله‌های بشردوستانه برای مردم سوریه هستیم. «بن رودز» مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ادعای اینکه محموله کمک‌های بشردوستانه در سوریه مورد هدف قرار گرفته است، می‌گوید: واشنگتن مسکو را مسئول این حادثه می‌داند. چند مقام دیگر وزارت خارجه آمریکا نیز در اظهارات مختلفی گفته‌اند، نتایج تحقیقات واشنگتن از حمله به کاروان هلال احمر سوریه نشان می‌دهد، این حمله از طریق جنگنده‌های سوخو-۲۴ روسیه صورت گرفته است که این کشور باید در این‌باره پاسخگو باشد. آمریکایی‌ها حتی مدعی می‌شوند «عمر برکات» رئیس هلال احمر منطقه نیز بر اثر این حملات کشته شده‌ است. دبیرکل سازمان ملل هم بدون اشاره به نقش روسیه در این حمله، آن را «مشمئزکننده، بی‌رحمانه، آشکارا و عمدی» می‌خواند.
اما در مقابل روسیه با ردّ نقش داشتن این کشور در حمله به محموله بشردوستانه در سوریه، فیلمی را منتشر می‌کند که نشان می‌دهد گروه‌های مسلح مخالف دولت سوریه همزمان با حرکت این کاروان در حال حمل‌ونقل سلاح بوده‌اند. ژنرال «ایگور کوناشنکوف» در این باره می‌گوید: «بررسی این ویدئو که از طریق پهپادها از کاروان انسان‌دوستانه در مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان در استان حلب ضبط شده، به وضوح نشان می‌دهد که تروریست‌ها در حال انتقال تسلیحات نظامی در پوشش کاروان کمک‌های بشردوستانه هستند.» فیلمی که می‌تواند بار دیگر حمایت قطعی ایالات متحده آمریکا از داعش را به اثبات برساند و نشان دهد که آمریکا برخلاف آنچه در پشت میز مذاکره می‌گوید، هرگز به دنبال پایان بحران در سوریه نیست؛ چنانچه مقامات روسیه نیز پس از اتفاقات دیرالزور و قنیطره و نقض آشکار آتش‌بس از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند، مسکو به این جمع‌بندی هولناک دست یافته است که آمریکا در حال حمایت از داعش است.

۱۳۹۵/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...