نسخه چاپی

جمشید مشایخی در گفتگو با نما :

نمره قبولی را مردم به من می دهند

عکس خبري -نمره قبولي را مردم به من مي دهند

جمشید مشایخی بازیگر پیشكسوت سینما گفت : من حدود صد فیلم در این سالها بازی كردم فیلمهای شاید همه آنها نمی تونه عالی باشه ،اگرهم اشتباه كردم و خطا كردم در فیلمی بازی كردم كه مردم نمی پسندیدن از مردم عذرخواهی می كنم.

به گزارش نما ، آئین تجلیل از «جمشید مشایخی» هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون ایران با حضور کارگردان و تهیه کننده فیلم «رفقای خوب» و جمعی از اهالی سینما و علاقمندان به سینما برگزار و در آن از بیش از نیم قرن فعالیت هنری جمشید مشایخی تقدیر شد.
جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما در گفتگو با خبرنگار نما ، درباره 5 دهه فعالیت هنری خود در سینما و تئاتر گفت :من همیشه عرض کردم خاک پای ملت ایرانم،من بازیگر تئاتر بودم تا اینکه در سال 1343 با بازی در فیلم خشت و آیینه کار خودم را در سینما آغاز کردم ،و تا 5 دهه بعد بازی در فیلمهای مختلفی را تجربه کردم من حدود صد فیلم در این سالها بازی کردم فیلمهای شاید همه آنها نمی تونه عالی باشه ،اگرهم اشتباه کردم و خطا کردم در فیلمی بازی کردم که مردم نمی پسندیدن از مردم عذرخواهی می کنم.
مشایخی درباره راز محبوبیت خود در نزد علاقمندان سینما و مردم گفت : من از بزرگان این سرزمین یاد گرفتم خاک پای ملت ایران باشم اگر هم در فیلمی بازی کردیم به عشق مردم بوده و نمره قبولی یا ردی را مردم به ما می دهند.
وی درباره محبوبترین فیلمهای خود در نزد مردم گفت :کمال الملک ، سریال هزار دستان و بسیاری از فیلمها بودند که مردم آنها را دوست داشتند و نام بردن آنها سخت است.
مشایخی در خصوص اکران آخرین فیلم خود بر پرده سینماهای کشور به نام رفقای خوب نیز خاطرنشان کرد : این سومین فیلمی است که در خدمت آقای قاری زاده به عنوان کارگردان این فیلم هستند بعد بازی در فیلم های پدربزرگ، بیقرار که مورد توجه مردم بودند.
جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در ششم آذر ماه سال 1313 در تهران متولد شد. وی در مرداد سال 92 نشان درجه یک فرهنگ و هنر را دریافت کرد.
او در سال 93 به عنوان سفیر سلامت چشم و بینایی و در سال 94 به عنوان سفیر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران معرفی شد و به وی تندیس سلامت اهدا شد.
جمشید مشایخی در طول فعالیت حرفه ای خود در 98 فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و فعالیت تلویزیونی و تئاتر او نیز قابل توجه است.

۱۳۹۵/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...