نسخه چاپی

تیراندازی در شهر مالمو سوئد/ چهار زخمی

در جریان تیراندازی در شهر مالمو در سوئد دست كم چهار تن زخمی شدند.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبری راشاتودی، شاهدان محلی در مالمو سوئد از شنیده شدن دست کم صدای 20 تیر خبر دادند و پلیس نیز گفته مظنون همچنان تحت تعقیب است.
این تیراندازی در ساعت 7 بعد از ظهر روز یکشنبه به وقت محلی رخ داده اما گزارش‌های رسانه‌ای از این مساله متفاوت است. رسانه‌های محلی سوئد گفته‌اند که مردی از داخل یک خودروی آئودی به سوی طرفداران یک بازی فوتبال تیراندازی کرده است.

روزنامه "اکسپرسن" نیز گزارش داد که چندین مرد مسلح سوار بر خودرو به سمت خودرویی شلیک کردند.

این روزنامه همچنین گزارش داد دو ساعت پس از وقوع تیراندازی در منطقه "هلنهولم" در جنوب مالمو نیز صدای انفجار شنیده شده است. پلیس به محل اعزام شد اما چیزی نیافت.

پلیس این تیراندازی را تایید کرده و گفته است که چهار تن در جریان این حمله زخمی شده‌اند که وضعیت یکی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

یکی از سخنگوهای پلیس گفته است: ما عملیاتی را در منطقه آغاز کرده‌ایم تا فرد مظنون را شناسایی و دستگیر کنیم.

شهر مالمو سومین شهر بزرگ سوئد در تابستان سال جاری میلادی با یکسری خشونت‌ها روبرو بود. از ژوئیه سال جاری میلادی تاکنون بیش از 70 خودرو به آتش کشیده شده‌اند.

در همین راستا، گزارش شده که تعداد مناطق "ممنوعه" در شهرهای سوئد افزایش یافته است به طوریکه پلیس برای مقابله با جرایم با مشکل بزرگی روبرو شده است و به طور میانگین سه افسر پلیس به صورت روزانه درخواست استعفا دارند.

شهر مالمو که بخاطر رشد جرایم و خشونت‌های فرقه‌ای و گروه‌های تبهکار شهرت یافته است در سال 2015 با رشد انفجارها، تیراندازی‌ها و حریق‌های عمدی مواجه بوده است.

۱۳۹۵/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...