نسخه چاپی

دوقطبی كردن جامعه بازی در جورچین دشمنان انقلاب

عکس خبري -دوقطبي کردن جامعه بازي در جورچين دشمنان انقلاب

سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب در شروع درس خارج فقه خود به قدری واضح بود كه كسانی هم كه از كمترین بینش سیاسی برخوردار باشند و الفبای سیاسی را آموخته باشند، به خوبی درك می‌كنند كه مراد و منظور معظم‌له چه كسی بوده است. به نوعی رهبر معظم انقلاب نظرشان را به طور واضح بیان كردند تا جلوی تحلیل‌های وارونه و انحرافی را سد كنند. اگرچه خوب بود پیش از ورود آقا برخی از افراد و جریان‌های سیاسی، این مصلحت بزرگ را می‌سنجیدند و در یك اقدام پیشدستانه برای جلوگیری از دوقطبی شدن و ایجاد شكاف عمیق در جامعه، اصلاً ورود پیدا نمی‌كردند.


سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب در شروع درس خارج فقه خود به قدری واضح بود که کسانی هم که از کمترین بینش سیاسی برخوردار باشند و الفبای سیاسی را آموخته باشند، به خوبی درک می‌کنند که مراد و منظور معظم‌له چه کسی بوده است. به نوعی رهبر معظم انقلاب نظرشان را به طور واضح بیان کردند تا جلوی تحلیل‌های وارونه و انحرافی را سد کنند. اگرچه خوب بود پیش از ورود آقا برخی از افراد و جریان‌های سیاسی، این مصلحت بزرگ را می‌سنجیدند و در یک اقدام پیشدستانه برای جلوگیری از دوقطبی شدن و ایجاد شکاف عمیق در جامعه، اصلاً ورود پیدا نمی‌کردند.
اما متأسفانه، کم‌توجهی و بی‌توجهی به مصالح کشور از سوی برخی بزرگان سبب می‌شود تا گاهی اوقات رهبر معظم انقلاب شخصاً به این‌گونه مسائل بپردازند. در این وضعیت هر کدام از افراد و جریان‌ها، به‌ویژه مرجع اصلی این حرف باید سخنان رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب قرار داده و واکنشی درخور توجه داشته باشند که در این زمینه می‌توان به نکاتی اشاره کرد:
۱- همگی به این نکته واقف هستیم که دوقطبی کردن جامعه بازی در جورچین دشمنان انقلاب است، همان‌گونه که در چند روز اخیر شاهد بودیم، رسانه‌های غربی از مشاجره لفظی حامیان طرف‌های مختلف در انتخابات آتی بیشترین بهره را بردند و تلاش کردند تا فعالان عرصه سیاسی را وارد دوقطبی کاذب کرده و از آن سوءاستفاده کنند. حال پس از بیان صریح رهبری لازم است با هوشمندی بیشتر اجازه ندهیم تا دوقطبی جدید و کاذب دیگری شکل بگیرد. ۲- همگی به این نکته اعتقاد داریم که همدلی و همگرایی همواره رمز موفقیت انقلاب بوده است. تا امروز همه چالش‌ها و دشمنی‌هایی که به‌ویژه از سوی جبهه استکبار، با همدلی و همگرایی مردم و مسئولان حل شده و این رمز موفقیت ارمغانی بزرگ است که باید نیروهای انقلابی روز‌به‌روز آن را ارتقا داده و با عمل انقلابی و بهنگام از بروز و وقوع فتنه‌های جدید پیشگیری کنند. ۳- مهم‌ترین شاخصه یک نیروی انقلابی تبعیت از رهبری است، اکنون که نظر رهبری به وضوح برای همه مشخص و روشن شده، وظیفه همگانی همه افراد و نیروهای انقلابی تبعیت از آن است و لا غیر.

۱۳۹۵/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...