نسخه چاپی

زمان تحویل فاز هشت مسكن مهر پردیس

عضو هیأت مدیره شركت عمران پردیس گفت: روز گذشته پیامكی از سوی شركت عمران برای تمام متقاضیان مسكن مهر پردیس ارسال شد كه پیرو آن سوالات زیادی از سوی متقاضیان مطرح شد كه پاسخگوی آنها بودیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، رضا بابازاده عضو هیأت مدیره شرکت عمران پردیس در خصوص ازدحام به وجود آمده در سوله‌های مسکن مهر پردیس، اظهار داشت: بنده با دیدن این جمعیت بسیار خرسندیم که مردم ما مانند گذشته به تکالیف خود عمل می‌کنند.

وی افزود: مردم با حضور خود به ما این پیام را دادند که موانع موجود برای تکمیل و تحویل مسکن مهر را هرچه سریعتر رفع کنیم.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران پردیساضافه کرد: روز گذشته پیامکی از سوی شرکت عمران برای تمام متقاضیان مسکن مهر پردیس ارسال شد که پیرو آن سوالات زیادی از سوی متقاضیان مطرح شد که امروز در محل کارگزاری(سوله‌های مسکن مهر) پاسخگوی آنها بودیم.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران پردیس تصریح کرد: یکی از سوال‌های متقاضیان روشن نبودن تکلیف مسکن مهرشان بود که محل مسکن‌شان در کدام فاز، پروژه است و باید چه زمانی برای انتخاب واحد حضور پیدا کنند و زمان دریافت قرارداد پنج‌برگی ضد جعل و زمان تحویل مسکن مهر خود را بدانند.

وی ادامه داد: از وظایف متقاضی در زمان تحویل، تکمیل آورده در پروسه زمانی مشخص، تحویل و اسکان در واحد است که در این موارد ابهاماتی وجود داشت که روز گذشته با توجه به مشخص شدن قیمت نهایی با کمک نمایندگان متقاضیان مسکن مهر و قائم مقام وزیر پیامک‌هایی برای تعیین و تکلیف مسکن مهر برای متقاضیان ارسال شد تا این موارد مشخص شود.

بابازاده در خصوص اینکه آیا نباید این پیامک‌ها فاز به فاز ارسال می‌شد تا با این ازدحام جمعیت روبه‌رو نمی‌شدید، گفت: این سخن صحیح است زیرا برخی مراجعه کنندگان مبلغ را کامل پرداخت و قرارداد پنج برگی را هم دریافت کرده بودند و برای این افراد هم پیامک ارسال شده بود که این مورد علی‌رغم کم ضرر بودن کمی اشتباه بود.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران پردیس اضافه کرد: امروز در کارگزاری مسکن مهر حضور پیدا کردیم و سخن متقاضیان را شنیده و مدیران کارگزاری را برای مشخص کردن تعداد متقاضیانی که هنوز قرارداد دریافت نکردن مجاب کرده و اعلام کردیم بعد از مشخص شدن تعداد فقط برای آنهایی که هنوز انتخاب واحد نکرده و... برنامه زمان‌بندی اعلام و پیامک ارسال کنند.

وی اظهار کرد: هدف ما این است که روزانه تا 200 قرارداد برای متقاضیانی که به تکالیف خود عمل کردند صادر شود.

بابازاده تصریح کرد: قرارداد جدیدی که به متقاضیان تحویل داده میشود نسبت به قرارداد قبلی چندین تغییر داشته است که شامل زمان تحویل، متراژ نهایی و... که جز خواسته‌های متقاضیان بوده در آن اعمال شده است.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران پردیس در خصوص اینکه آیا قراردادهای قبلی تغییر پیدا می‌کند، گفت: خیر در قراردادهای قبلی هیچ مشکلی وجود نداشته، بلکه ابهاماتی از سوی نمایندگان‌ متقاضیان اعلام شده بود که موارد اعلام شده در متن جدید اضافه شد، این مورد در قراردادهای مسکن مهر کشور وجود نداشته اما به دلیل اصرار متقاضیان به صورت اختصاصی به متن قراردادهای مسکن مهر پردیس افزوده شده است.

وی ادامه داد: این تغییرات به نفع شرکت عمران و متقاضیان است، به صورتی که تکلیف هر دو طرف برای زمان، مبلغ و... در قراردادها مشخص می‌شود، و در صورتی که در زمان تحویل سازنده تکالیف خود را انجام ندهد مشمول جریمه خواهد شد.

بابازاده اضافه کرد: اگر متقاضیان هم به تکالیف خود عمل ‌نکنند مشمول ‌جریمه خواهند شد که این موارد در قرارداد پنج‌برگی جدید ذکر شده و هر فردی در تاخیر تحویل مقصر باشد باید ضرر و زیان را به صورت روزانه پرداخت کند.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران پردیس در خصوص برنامه زمانبندی نیز اظهار کرد: امروز اولین اطلاعیه زمان تحویل در سایت شرکت عمران پردیس اعلام می‌شود که این اعلام مربوط به پروژه‌های مسکن مهر فاز هشت است.

وی تصریح کرد: در فاز هشت چند پروژه دارای مشکلاتی مانند معارض، حقوقی و... است که با پیگیری‌ها به زودی نتایج آن اعلام میشود، اما به جز ‌این چند پروژه زمان تحویل باقی پروژه‌ها در این فاز اعلام شده و‌ و حداکثر ظرف 15 روز آینده زمان تحویل باقی فازها و تکلیف متقاضیان موثر مسکن مهر نیز اعلام خواهد شد و متقاضیان متوجه می‌شوند چه مقدار باید پرداخت کنند و چه زمانی واحدهایشان را دریافت میکنند.

بابازاده افزود: قیمت نهایی فازهای پنج، 9 جدید و فاز 11 اعلام شده در برنامه داریم قیمت نهایی فاز 9 قدیم را اعلام کنیم، همچنین قیمت نهایی و همچنین زمان تحویل این پروژه‌ها در فاز هشت اعلام شده است.

۱۳۹۵/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...