نسخه چاپی

منصوریان: برای این باخت دنبال دلیل نباشید

باختیم و هیچ دلیل خاصی وجود ندارد. یك گل‌مان از روی ضربه كاشته بود و در گل دوم پادوانی توپ را لو داد. چنین اشتباهی از یك بازیكن بزرگ و باتجربه نمی‌تواند قابل قبول باشد.

به گزارش نما به نقل از تابناک، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از شکست مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: می‌توانستیم راحت برنده بازی شویم. اشتباه فردی به ما آسیب زد. در جریان بازی می‌توانستیم برنده شویم. حتی می‌توانستیم مساوی شویم، از عملکرد تیمم راضی نیستم.حریف چهار بار هم 6 قدم ما را ندید.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد جوانگرایی تیمش و اینکه این کار برای شما هزینه دارد، عنوان کرد: شما خودتان بریدید و دوختید و نقد کردید. از عادل فردوسی‌پور می‌خواهم صحبت‌های شما را گوش کند. شما ۳ نفر را به ترکیب ما اضافه و یک نفر را کم کردید و فضای رسانه‌ای ما را زیرسوال بردید، اولین بار است که شما را می‌بینم و احساس می‌کنم هدف خاصی را دنبال می‌کنید.

منصوریان در مورد اینکه علت اصلی باخت شما چه بود، گفت: هیچ دلیل خاصی وجود ندارد. یک گل‌مان از روی ضربه کاشته بود و در گل دوم پادوانی توپ را لو داد. چنین اشتباهی از یک بازیکن بزرگ و باتجربه نمی‌تواند قابل قبول باشد. در مجموع به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم مساوی شویم، اما تیم جوان این مشکلات را هم دارد.

۱۳۹۵/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...