نسخه چاپی

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با نما :

وحدت اصولگرایان عامل پیروزی در انتخابات آینده است

عکس خبري -وحدت اصولگرايان عامل پيروزي در انتخابات آينده است

اصولگرایان با ایده های نو می توانند در انتخابات پیش رو برنده شوند و در غیر این صورت آراء آنها تجمیع می ‌شود

به گزارش نما، انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم در حالی سال آینده برگزار می شود که کاندیداهای نهایی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 مشخص نشده است و تنها گزینه حزب موتلفه اسلامی مصطفی میرسلیم نهایی و معرفی شده است.
کلید واژه جملات چهر های شاخص اصولگرا در تمام ماههای پس از انتخابات 92 بررسی چرایی نداشتن یک کاندیدا واحد در انتخابات بوده تحلیلگران سیاسی این جریان عمدتا بر این عقیده اند موفقیت شخصیت ها و احزاب جریان اصولگرایی در گرو وحدت و همگرایی درونی آنها خواهد بود.
احزاب و شخصیت‌های تأثیرگذار اصولگرا با اجماع بر سر شاخص‌ها و هم بر سر مصادیق احتمال موفقیت‌شان در انتخابات آتی بسیار بالا خواهد بود. در این میان باید پایگاه اجتماعی و افکار عمومی را نسبت به کاندیدای نهایی شان ارزیابی کنند هر چند که تا چند ماه قبل از انتخابات دوره یازدهم کسی باور نمی کرد وی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود.
تقریبا اکثر احزاب و تشکل ‌های اصولگرا اعلام کرده اند تمام تلاش خود را به کار می ‌گیرند تا علاوه بر اینکه سهم شان را در وحدت اصولگرایان ایفا کنند، برای موفقیت در انتخابات 96 به سمت وحدت حرکت کنند.
اصولگرایان با وحدت و معرفی کاندیدای کارآمد در انتخابات آینده موفق خواهند شد
لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار نما پیرامون وضعیت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ۹۶ اظهار داشت: این موضوع معادله چند مجهولی است و نمی‌توان روشن و شفاف در رابطه با این مسئله صحبت کرد.
وی با اشاره به اینکه در رابطه با وضعیت اصولگرایان در انتخابات سال آینده باید مسائل مختلف را در نظر بگیریم ادامه داد: باید ببینیم در میان اصولگرایان همگرایی حاصل می‌ شود
همچنین فعالیت رقیب در این موضوع تاثیر دارد اما اگر این طرف اصولگرایان با وحدت، برنامه درست حرکت کنند و پشتیبان یکدیگر باشند احتمال پیروزی اصولگرایان بالا خواهد رفت.
عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: قطعاً اصلاح طلبان افرادی را برای معرفی دارند و بنظر می رسد رقابت جدی تری در انتخابات سال آینده شکل خواهد گرفت. اصولگرایان با تجربه تر شده اند.
سید کمال سجادی در گفت و گو با خبرنگار نما، پیرامون وضعیت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ اظهار داشت: اصولگرایان با آنچه که در انتخابات گذشته ریاست جمهوری سال 92 و مجلس شورای اسلامی در سال گذشته به دست آمد، درس عبرت گرفتند.
وی در ادامه افزود: اصولگرایان از این رو طراحی ‌های جدیدی را برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال آینده انتخاب کردند تا از این طریق به اتفاق نظر برسند.
طراحی اصولگریان اگر در انتخابات پیش رو به خوبی مدیریت شود با حمایت‌ ها و هدایت‌ های جامعه روحانیت مبارز می ‌تواند ائتلاف بزرگی را ساماندهی کنند تا اصولگرایان یکپارچه وارد انتخابات شوند.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: اگر این کار از سوی یک جریان با پشتوانه قوی در دل اصولگریان صورت گیرد افرادی که علاقه مندند اصولگرایان فرصت خدمت داشته باشند به این جبهه می ‌پیوندند.
سجادی در پایان خاطر نشان کرد: اصولگرایان با این کار در انتخابات برنده می ‌شوند و اگر هم در این انتخابات برنده نشوند آراء آنها تجمیع می ‌شود که خودش می‌ تواند توفیقی باشد که به دست می‌ آید.

۱۳۹۵/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...