نسخه چاپی

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با نما:

شعار آشتی ملی، ابزاری برای انتخابات است

عکس خبري -شعار آشتي ملي، ابزاري براي انتخابات است

بیان شعار آشتی ملی در نزدیكی های زمان برگزاری انتخابات یك نوع مظلوم گرایی انتخاباتی است.

حجت الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس و نمانیده مردم رباط کریم در خانه ملت، در واکنش به شعار ایجاد آشتی ملی از سوی اصلاح طلبان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، گفت: بیان شعار آشتی ملی در نزدیکی های زمان برگزاری انتخابات یک نوع مظلوم گرایی انتخاباتی است.
وی در ادامه افزود: اصلاح طلبان در زمانی، شعار آشتی سر می دهند که دولت، اصولگرایان را له کرده است و در کشور جناحی عمل می کنند و حاضر نیستند که معاون یک مدیر کل و مسئول اداره ای را از اصولگرایان انتخاب کنند.
سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در ادامه تصریح کرد: دولت افراد اصولگرا را به زور بازنشسته و خانه نشین می کند و افراد متخلف را با چنگ و دندان در عرصه نگاه می دارند با این نوع رفتارهای دولت با جناح های مختلف در کشورهمبستگی ملی معنا ندارد.
نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت در ادامه بیان کرد: از آقای روحانی که چهره روحانی انقلابی دارد و در اردوگاه اصولگرایان رشد یافته است، انتظار می رود بر طبق شعار اعتدال در کشور و برخورد با اصولگرایان عمل کند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خانه ملت ادامه داد: ضرورت دارد تا روحانی به ادارات دستور دهد تا جناحی با افراد برخورد نکند اما متاسفانه نگاه ها امروز به افراد و شخصیت ها در نهادها و سازمان ها همه جناحی است به گونه ای که اگر کمترین اثری از شائبه اصولگرایی در میان افراد در ادارات مشاهده کنند وی را سریعا بر کنار و عزل می کنند.
نوروزی در ادامه به معجزه برجام از سوی دولت روحانی و اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: در زمان انتخابات شعاراصلاح طلبان تنها برجام بود چراکه برجام را معجزه ای برای خود می دانستند و می خواستند از این طریق برای مردم رفاه ایجاد کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و هزاران کارخانه از شدت تحریم ها و توجه نکردن به اقتصاد درون از سوی مسئولین دولت امروز تعطیل شده اند و حال امروز برای رهایی از نداشتن شعار جهت تبلیغات انتخاباتی شعار آشتی را در کشور علم کرده اند.
نماینده مردم رباط کریم بیان چنین شعارهایی را در آستانه انتخابات بحث انتخاباتی برشمرد و اذعان داشت: دولت تدبیر، امید و اعتدال دولتی بود که تدبیرش برای اصلاح طلبان و امیدش برای اربابان شکست خورده بود و اعتدالی در این دولت شاهد نبودیم و و نمی دانم آیا روحانی خبر از این موضوع دارد یا ندارد؟.

۱۳۹۵/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...