نسخه چاپی

آشتی ملی بازسازی فتنه بود

امام جمعه سمنان با اشاره به طرح جریان آشتی ملی گفت : آشتی ملی را كسانی مطرح می كنند كه به دنبال بازسازی فتنه هستند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت : آشتی ملی تقریباً بازسازی فتنه 88 بود و مقام معظم رهبری نیز فرمودند کسانی که در عاشورا جنایت کردند و بسیجیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، مردم با آنان آشتی نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه داعش دست آموز آمریکا و آل سعود است، گفت: داعش امروز گریبان تمام منطقه را گرفته و این درحالی است که حامی اصلی آنها یعنی آمریکا و حامی مالی شان یعنی عربستان سعودی از این اقدامات خجالت نمی کشند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه مردم ما نشان داده اند که همیشه در بزنگاه های حساس تاریخ انقلاب اسلامی و منطقه پای کار بوده و میدان را خالی نمی کنند، ابراز داشت: راهپیمایی هفته گذشته ۲۲بهمن گواه این مدعا بود که مردم با تمام مشکلات اقتصادی بازهم نشان دادند پای این انقلاب و آرمان هایش هستند و دشمنان منطقه ای و جهانی هیچ غلطی نمی توانند کنند.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲بهمن اوج لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسخی محکم به یاوه گویی دشمنان بود که انعکاس شدیدی در جهان داشت.

شاهچراغی اضافه کرد: بهشت جای انسان‌های پاک است و برای وارد شدن به این درجه و مکان یکی از کارها این بوده که انسان خود را به رذایل اخلاقی آلوده نکند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: خدمت صادقانه به مردم یکی از دلایلی است که انسان را به خدا نزدیک می‌کند؛ مردم همواره با انتخاب سروکار دارند، اما باید بدانند برای طی این مسیر یک سرمشق و الگو لازم است که بهترین الگو حضرت محمد (ص) است که در میدان جنگ نیز به اصول رزمنده پایبند بود.

۱۳۹۵/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...