نسخه چاپی

حسن بهرام نیا در گفتگو با نما مطرح كرد:

تضییع حقوق مردم در واگذاری پالایشگاه نفت كرمانشاه/ گزارش كمیسیون انرژِی در بازدید از پالایشگاه كرمانشاه در صحن علنی قرائت می شود

عکس خبري -تضييع حقوق مردم در واگذاري پالايشگاه نفت کرمانشاه/ گزارش کميسيون انرژِي در بازديد از پالايشگاه کرمانشاه در صحن علني قرائت مي شود

با توجه به بررسی لایحه بودجه در صحن علنی گزارش كمیسیون در بعد از بررسی لایحه بودجه در صحن علنی قرائت خواهد شد.

حسن بهرام نیا، عضو کمیسیون انرژی و رئیس کمیته نفت و فرآورده های نفتی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، از ارائه گزارش بازدید و بررسی از پتروشیمی کرمانشاه، گفت: پس از بازدید و از منطقه و اخذ اسناد و مدارک لازم و تطبیق اسناد با مشاهدات میدانی و تخصص به این نتیجه رسیدیم که مجموعه بررسی ها این بود که در حقوق مردم تضییعی صورت گرفته است.
وی در ادامه بیان کرد: درخواست ابطال قرار داد را به کمیسیون طی گزارشی ارائه کردیم و کمیسیون نیز طبق آیین نامه موظف است گزارش ارائه شده را به ریاست مجلس تقدیم کند تا گزارش کمیسیون انرژی در زمینه بررسی میدانی مزایده پتروشیمی کرمانشاه را در صحن علنی به اطلاع نمایندگان برساند.
عضو کمیسیون انرژِی ادامه داد: اگر سازمان خصوصی سازی می خواهد که پالایشگاه کرمانشاه را بار دیگر به مزایده بگذارد ضرورت دارد از کانون کارشناسان رسمی دادگستری متناسب هریک در واگذاری پالایشگاه بهره مند شود و کارشناسان می بایست به صورت واضح نظریه های خود را در این زمینه بدهند.
بهرام نیا، با تأکید بر این مطلب که در واگذاری پالایشگاه کرمانشاه در حقوق بیت المال و حقوق مردم تضییع شده است،گفت: قمیت نهایی واگذاری پالایشگاه می بایست با تجمیع نظر کارشناسان دستگاه قضایی مرتبط با پالایشگاه اعلام شود.
وی در رابطه با قرائت گزارش کمیسیون انرژی در زمینه بازدید از پالایشگاه کرمانشاه گفت: با توجه به بررسی لایحه بودجه در صحن علنی گزارش کمیسیون در بعد از بررسی لایحه بودجه در صحن علنی قرائت خواهد شد.

۱۳۹۵/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...