نسخه چاپی

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما:

مسئولین در خصوص اقتصاد مقاومتی كوتاهی كرده‌اند/ كوتاهی مدیران باعث می شود رهبری به میدان بیایند

عکس خبري - مسئولين  در خصوص اقتصاد مقاومتي کوتاهي کرده‌اند/ کوتاهي مديران باعث مي شود رهبري به ميدان بيايند

متاسفانه در برخی موارد علی رغم تاكید بسیار مقام معظم رهبری مسئولان نسبت به انجام وظیفه شان كوتاهی می كنند و خواست معظم له بر زمین می ماند.

داشتند شهدای ایرانی منا را در سکوت و انفعال و نا توانی دستگاه دیپلماسی کشور در عربستان و به صورت گمنام دفن می کردند، وزرای بهداشت و کشور نیز پشت درهای عربستان منتظر اجازه ورود بودند که ناگهان نهیب حیدری مقام معظم رهبری مانند پتک بر سر سران آل سعود فرود آمد و حاکمان عربستان را وادار کرد که به خواسته های ایران تن بدهند. آتش و دود شهر تهران فرا گرفته بود، ساختمان پلاسکو تن آتش نشانان فداکار را به زیر آوارهای خود به گروگان گرفته بود و در این بین عده ائی درتلاش بودند تا از این نمد برای خود کلاهی بدوزند و با مقصر جلوه دادن رقیب سیاسی شان بهره برداری جناحی و گروهی از یک فاجعه کنند که بازهم رهبری به میدان آمدند و امر کردند ابتدا تکلیف مفقودین و آواربرداری مشخص شود و آنگاه به دنبال پیدا کردن مقصر بروید. هوای خوزستان به شدت خاکستری است، چشم چشم را نمی بیند، سینه ها پر از گرد و غبار است و نفس ها به شماره افتاده اما مسئولان همچنان همدیگر را مقصر جلوه می دهند و گناه واقعهرا به گردن قبلی ها می اندازند و بازهم رهبری وارد میدان شده و بانگ بر می دارند که به داد مردم برسید، تازه آن وقت رئیس جمهور محترم به خوزستان می رود. این سه مورد تنها به عنوان مثالی کوچک مطرح شده و گرنه می شود مثال های زیادی عنوان کرد از بحران هائی که تا مقام معظم رهبری خود وارد عرصه نشده اند مسئولان اقدام درخور و شایسته ائی برای رفع مشکلات مردم نکرده اند. این که چرا مسئولان در وظایف خود کوتاهی می کنند تا رهبری برای حل مشکلات مردم وارد میدان شود عاملی شد تا از دکتر حجت الاسلام و المسلمین سید علی طاهری علت آن را جویا شویم.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تائید این مسئله که در بسیاری از موارد به علت کوتاهی مسئولان، مقام معظم رهبری خود وارد عرصه اجرائی برای حل مشکلات شده اند، افزود: متاسفانه در برخی موارد علی رغم تاکید بسیار مقام معظم رهبری مسئولان نسبت به انجام وظیفه شان کوتاهی می کنند و خواست معظم له بر زمین می ماند.
این استاد حوزه علمیه در گفت وگو با پایگاه خبری و تحلیلی نما سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را از جمله مواردی خواند که مسئولان نسبت به تحقق آن کوتاهی می نمایند، اظهار داشت: مسئولان علی رغم تذکرات متعدد رهبری به جهت ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی، در این مسأله کوتاهی می کنند، اما جاهائی که فکر می کنند بازتاب منفی آن در افکار عمومی بالاست، درظاهر هم که شده اقدام می کنند.
حجت الاسلام طاهری این خصلت را ناپسند توصیف کرد و گفت: این خوب نیست که یک صاحب منصب نسبت به وظیفه اش کوتاهی کند و واقف بر مسئولیت هایش نباشد و تا هشداری به او داده نشود نسبت به انجام امور محوله اش کاهلی نماید.
نماینده مردم گرگان در مجالس هشتم ونهم بی اطلاعی مسئولان از معضلات مردم را عیب بزرگی دانست و افزود: مسئولان نباید از مردم خود فاصله بگیرند و نسبت به مشکلات آنها بی توجه باشند. این خصیصه باعث نارضایتی مردم می شود.
وی در پایان راه چاره را انتخاب مسئولان مردمی برشمرد و گفت: به ایام انتخابات نزدیک می شویم، فرصت خوبی است تا مردم با بررسی عملکرد دولتمردان و مسئولان، افرادی را برگزینند که بیشتر به درد و رنج آنها حساسیت نشان دهند و برای رفع آن ها اقدام کنند.

۱۳۹۵/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...