نسخه چاپی

كاخ سفید بودجه نظامی را افزایش می‌دهد

كاخ سفید كه برای ارائه بودجه سال مالی آتی آماده می‌شود، پیشنهاد افزایش بودجه نظامی و متقابلا كاهش اعتبارات برای اهداف دیرینه جمهوری‌خواهان از جمله آژانس حفاظت از محیط زیست را مطرح خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: کاخ سفید که برای ارائه بودجه سال مالی آتی آماده می‌شود، پیشنهاد افزایش بودجه نظامی و متقابلا کاهش اعتبارات برای اهداف دیرینه جمهوری‌خواهان از جمله آژانس حفاظت از محیط زیست را مطرح خواهد کرد.

پیشنهادات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای بودجه سال ۲۰۱۸ که امروز (دوشنبه) به سازمان‌های مربوطه ارسال می‌شود، طبق گفته مقام‌ها تغییر چشمگیری در بودجه امنیت اجتماعی یا بهداشت و درمان ایجاد نمی‌کند.

این اقدام مالی ترامپ یک روز پیش از اولین حضور او در جلسه مشترک کنگره انجام خواهد شد. ترامپ احتمالا از این سخنرانی برای تاکید مجدد بر مسائل اقتصادی استفاده خواهد کرد.

همانطور که ترامپ در جریان کارزارهای انتخاباتی وعده داد، بودجه پنتاگون افزایش چشمگیری خواهد داشت، اما بسیاری از آژانس‌های غیر دفاعی و برنامه‌های کمک خارجی با کاهش مواجه می‌شوند. هنوز میزان دقیق بودجه آنها نهایی نشده و سازمان‌های مرتبط فرصت دارند تا به کاهش‌ بودجه خودشان اعتراض کنند.

انتظار می‌رود ترامپ اواسط مارس پیشنهاد نهایی بودجه‌اش را اعلام کند.

۱۳۹۵/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...