نسخه چاپی

نمایش ویژه «فروشنده» در كورش

نماینده پخش فیلم «فروشنده» در ایران گفت: با استقبال مخاطبان برای دیدن فیلم «فروشنده» پس از دریافت جایزه اسكار، تصمیم به نمایش ویژه فیلم در یك سانس گرفتیم.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران و پخش کننده ایرانی فیلم «فروشنده» ضمن تبریک به عوامل سازنده فیلم و سینمای ایران برای دریافت جایزه اسکار 2017 گفت: با توجه به این مهم که فیلم سینمایی «فروشنده» توانست در آکادمی اسکار موفق عمل کند . تصمیم گرفتیم این امکان را برای مخاطب ایرانی فراهم کنیم تا فیلم را در سالن کورش بتواند ببیند.

وی ادامه داد: البته اقبال مخاطبان در زمان اکران فیلم بسیار خوب بود و با توجه به دریافت اسکار برخی از مخاطبان قصد دارند فیلم را دوباره ببینند یا موفق به دیدن اثر در زمان اکران نشدند و مشتاق به دیدن فیلم در سالن سینما هستند. تصمیم گرفتیم فیلم را در ساعت 21:20 در سالن شماره 6 کورش به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در پاسخ به این سوال که امکان حضور عوامل سازنده فیلم و اصغر فرهادی در این نمایش خواهد بود گفت: تلاش می‌کنیم که در این اکران عوامل سازنده از جمله اصغر فرهادی حضور داشته باشد.

بنابراین گزارش،روز گذشته همزمان با برگزاری مراسم اسکار فیلم «فروشنده» توسط پخش کننده خارجی در میدان ترافالگار یکی از میادین مهم لندن برای علاقمندان به فیلم به نمایش درآمد.

۱۳۹۵/۱۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...