نسخه چاپی

منابع لازم برای آبرسانی به روستاها و عشایر تعیین شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابع لازم برای آبرسانی به روستاها و عشایر را تعیین كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه) پارلمان، در جریان بررسی بخش هزینه ای جزئیات لایحه بودجه سال 96 با بند ج تبصره 6 این لایحه موافقت کردند.



براساس بند ج تبصره 6 بخش هزینه ای لایحه بودجه؛ صددرصد(100%) وجوه دریافتی تا سقف هفتصد میلیارد (700.000.000.000) ریال از محل حساب مذکور در ردیف معین در بودجه شرکت مزبور صرفاً جهت آبرسانی شرب روستایی و عشایری اختصاص می‌یابد. اعتبار مذکور براساس شاخص کمبود آب شرب سالم بین استان‌های کشور در مقاطع سه‌ماهه از طریق شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور توزیع می‌شود تا پس از مبادله موافقتنامه بین واحدهای استانی سازمان برنامه و بودجه و شرکتهای آب و فاضلاب روستایی استان‌ها و یا سازمان امور عشایر ایران هزینه شود.



گفتنی است نمایندگان با بند د این تبصره موافقت کردند که براساس آن؛ دستگاههای اجرائی موظفند معافیت‌ها و تخفیفات مالیاتی و گمرکی را به صورت جمعی- خرجی در حسابهای مربوط به خود ثبت نمایند.



براساس این گزارش همچنین نمایندگان با بند هـ این تبصره با 108 رأی موافق، 45 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند که براساس بند هـ تبصره 6 این لایحه؛ عوارض موضوع ماده (5) قانون حمایت از صنعت برق کشور به میزان پنجاه (50) ریال به ازای هر کیلووات ساعت در سقف یازده هزار میلیارد (11.000.000.000.000) ریال تعیین می‌گردد تا پس از مبادله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه کشور برای موارد مطروحه در قانون فوق صرف گردد.

۱۳۹۵/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...