نسخه چاپی

حجت‌الاسلام احمد سالك در گفتگو با نما:

مسئولان برای اثبات خود دیگران را تخریب می‌كنند/ دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامی انجام نداده است

عکس خبري -مسئولان براي اثبات خود ديگران را تخريب مي‌کنند/ دولت اقدامي در اقتصاد مقاومتي انجام نداد

عضو شورای مركزی فراكسیون ولایت گفت: اصولگرایان بر اساس سیاست‌های مقام معظم رهبری در جامعه حركت كرده و ضمن حمایت و تأیید دولت، به نكات قوت و ضعف دولت طبق فرمایشات مقام معظم رهبری توجه می‌كنند.

حجت‌الاسلام احمد سالک، عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت و نماینده مردم اصفهان در خانه ملت، در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش به حمایت زودهنگام روزنامه‌های اصلاح‌طلب از دولت درحالی‌که کشور با بسیاری از مشکلات عدیده روبرو است، گفت: این سؤال را باید از مسئولان رسانه‌های اصلاح‌طلب پرسید و آن‌ها نسبت به این رفتار خود می‌بایست پاسخگو باشند.
وی در ادامه افزود: جریان اصلاح‌طلب باروی کار آمدن دولت روحانی توانستند در کشور حضور میدانی پیدا کنند و طبیعی است که امروز بخواهند از دولت دفاع کنند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: اصولگرایان بر اساس سیاست‌های مقام معظم رهبری در جامعه حرکت کرده و ضمن حمایت و تأیید دولت، به نکات قوت و ضعف دولت طبق فرمایشات مقام معظم رهبری توجه می‌کنند.
وی بیان کرد: آنچه باید برای همگان به‌ویژه رسانه‌ها محور قرار بگیرد این است که به سیاست‌هایی که مقام معظم رهبری مطرح می‌کنند توجه کرده و زمانی که مقام رهبری دلسوزانه در مورد مسئله خوزستان و سیستان بلوچستان بیان می‌فرمایند که این‌گونه وقایع دل آدم را به درد می‌آورد اما متأسفانه توجهی نمی‌شود این در حالی است که این مسائل و مشکلات می‌بایست در صدر مباحث رسانه‌ها باشد.
سالک گفت: اگر مطالبات و سیاست‌های مقام معظم رهبری را مسئولان موبه‌مو اجرا کنند هیچ‌کدام از مسائلی که امروز با آن مردم دست‌به‌گریبان هستیم پیش نخواهد آمد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت با تأکید بر این مطلب که در نظام جمهوری اسلامی نظام نباید فدای شخصیت‌ها شود، گفت: اما در برخی از زمان‌ها شاهد هستیم که شخصیت‌ها، جریان‌ها و گروه‌ها خود را برتر و والاتر از نظام می‌دانند و نظام را سپری برای رسیدن به اهداف و منافع خود در نظر می‌گیرند.
وی تخریب دیگران برای به اثبات رساندن خود یک اقدام شیطانی برشمرد و افزود: متأسفانه امروز شاهد هستیم مسئولان بجای انجام مسئولیتشان به تخریب هم می‌پردازند.
سالک ادامه داد: هر دولتی که بر روی کار می‌آید نکات ضعف و قوتی دارد اما متأسفانه مسئولان برای اثبات خود راه تخریب دولت‌های گذشته را برگزیده‌اند.
نماینده مردم اصفهان در خانه ملت به اقدامات دولت در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: سه و سال و نیم از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید می‌گذرد اما نه‌تنها اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی نشده بلکه مشکلات معیشتی مردم نیز بهبود نیز نیافته است.
وی افزود: مسئولان همه مشکلات را به برجامی که فرجام هم نیافت گره زدند اما متأسفانه شاهد هستیم با بسته شدن سانترفیوژها نه تحریم‌ها علیه کشورمان برداشته نشد و مشکلات اقتصادی نیز بهبود نیافت و حتی تحریم‌ها را به مدت ده سال تمدید و تشدید کردند.

۱۳۹۵/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...