نسخه چاپی

ترانزیت اتباع بیگانه به برخی از استان‌ها

به گزارش نما - میزان نوشت: استاندار کرمان گفت: بسیاری از استان های کشور با معضل ترانزیت اتباع بیگانه مواجه هستند و دولت باید برای این اتفاق برنامه ریزی کند.

علیرضا رزم حسینی گفت: ترانزیت اتباع بیگانه به استان کرمان بسیار قابل توجه است و این آمار مرتب در حال افزایش است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، سالانه 600 هزار نفر ترانزیت اتباع بیگانه به استان کرمان صورت می گیرد و این وضعیت در هیچ یک از استان های کشور این چنین نیست.

استاندار کرمان با اشاره به افزایش جمعیت استان کرمان در پی مهاجرت اتباع بیگانه به این استان گفت: در حال حاضر حدود 10 درصد جمعیت استان کرمان را اتباع بیگانه تشکیل می دهند و این جمعیت هر روز در حال افزایش است.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه «باید وضعیت اتباع بیگانه در استان ها مشخص شود» گفت: ساماندهی وضعیت اتباع بیگانه در استان ها باید در دستور کار قرار گیرد و ما در استان کرمان در این رابطه اقداماتی را داشته ایم.

وی با ارائه آماری از اعتبارات هزینه شده جهت درمان اتباع بیگانه که در پی تصادف به بیمارستان شهرستان بم مراجعه کرده اند گفت: سال گذشته 400 میلیون تومان از اعتبارات استان کرمان صرف درمان اتباع بیگانه ای شد که پس از تصادف به این بیمارستان معرفی شده بودند و در سایر بیمارستان ها نیز وضعیت چنین است.

استاندار کرمان در خصوص وضعیت اجرای طرح بیمه سلامت در این استان گفت: اجرای طرح بیمه سلامت کمک بزرگی به اقشار کم درآمد جامعه بود و مردم از اجرای این طرف به طور کامل ابراز رضایت می کنند.

۱۳۹۵/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...