نسخه چاپی

یمن چندین منطقه در تعز را از مزدوران بازپس گرفت

منابع یمنی از پاكسازی چندین منطقه در تعز به دست نیروهای ارتش و كمیته‌های مردمی این كشور خبر دادند.

به گزارش نما، یک منبع نظامی به المیادین گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک انبار سلاح مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در منطقه الکَدَحة در بخش المَعافِر در غرب تعز در جنوب این کشور را هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه پیشروی‌‌های خود چندین موضع در شرق بخش المَخا در غرب استان تعز را از لوث مزدوران پاکسازی کردند.

نیروهای یمنی موفق شدند حمله مزدوران منصور هادی به سمت جبل‌النار در شرق بخش المخا را دفع کنند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه حملات به مناطق مختلف یمن، سه بار مدارس العُمری در بخش ساحلی ذُباب را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها همچنین دو بار منطقه رأس عیسی در بخش الصَلیف در استان الحدیده را هدف قرار دادند. منابع محلی گفتند که در پی این حملات، دو شهروند یمنی زخمی شدند.

یک منبع نظامی در نِهم در شمال شرق این کشور گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو تن از مزدوران عبدربه منصور هادی را در تپه‌الحمراء در جنوب منطقه المدفون در بخش نِهم از پای در آوردند. درگیری‌ها بین دو طرف در این بخش همچنان ادامه دارد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در منطقه المنعطف در بخش عسیلان در استان شبوه را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

نیروهای یمنی همچنین با موشک‌های کاتیوشا باند فرود بالگردهای آپاچی متجاوزان در پادگان الحاجر را هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مرکز تجمع نظامیان سعودی در عسیر را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند که در پی این حمله، شماری از آن‌ها زخمی شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.
منبع: تسنیم
0

۱۳۹۵/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...