نسخه چاپی

گشت پایش در میدان‌های میوه و تره‌بار آغاز شد

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: پایش میدان‌های میوه و تره بار از اول اسفند آغاز شده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش نما، محمدحسین بازگیر رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به خرید و فروش گونه‌های حیات وحش در ایام نوروز اظهار داشت: به منظور جلوگیری از خرید و فروش گونه‌های حیات وحش از جمله سمندر لرستانی گشت پایش در میدان‌های میوه و تره‌بار آغاز شده است.

وی افزود: برهمین اساس با سازمان‌ها و مجموعه‌های مرتبط مکاتبه و به آنان اطلاع رسانی شده است تا اجازه هیچ گونه خرید و فروش این گونه‌های حیات وحش را ندهند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.



بازگیر هر گونه خرید، فروش عرضه و نگهداری از حیات وحش را ممنوع، تخلف و جرم دانست و گفت: از اوایل اسفند ماموران محیط زیست استان تهران برای هرگونه پایش و مقابله با فروشندگان گونه‌های حیات وحش آماده شده و گشت و پایش خود را آغاز کرده‌اند.



وی با تاکید بر ممنوعیت فروش انواع گونه‌های حیات وحش در تمام ایام سال تصریح کرد: فروش انواع آبزیان مانند مار، لاک پشت، سمندر لرستانی و انواع پرندگان نیز شامل این ممنوعیت‌ها می‌شود.



رئیس محیط زیست شهر تهران به مردم توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش گونه‌های حیات وحش در سطح شهر موضوع را از طریق سامانه ۱۵۴۰ به سازمان محیط زیست گزارش دهند تا این سازمان بلافاصله به این پرونده رسیدگی و با متخلفان برخورد کند.

۱۳۹۵/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...