نسخه چاپی

محمودی شاه نشین در گفتگو با نما مطرح كرد:

تعطیلات عید را در تهران می مانم

عکس خبري -تعطيلات عيد را در تهران مي مانم

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهر و روستا، گفت: امسال برای اعضای هیئت نظارت انتخابات كشور از جمله مسئولین وزارت كشور و نیروی انتظامی و نمایندگان مجلس تعطیلات نورزوی معنا و و مفهوم ندارد.

محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در خانه ملت و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در مورد سفر خود و خانواده اش در سال جدید، گفت: از آنجایی که ریاست هیئت نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستا را برعهده دارم تهران خواهم بود و بر سرکار حضور خواهیم داشت.
وی در ادامه افزود: امسال برای اعضای هیئت نظارت انتخابات کشور از جمله مسئولین وزارت کشور و نیروی انتظامی و نمایندگان مجلس تعطیلات نورزوی معنا و و مفهوم ندارد.
محمودی شاه نشین در مورد این موضوع که اولین عیدی را به چه کسی خواهد داد گفت: اولین کاری که در روز عید خواهم کرد این است که نوه خود را می بوسم به دلیل این که تازه به دنیا آمده است.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: خوشحالم که خدا نوه دختر به من عطا کرد چراکه من از نعمت دختر محروم بودم.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مورد این که به نوه خود چه عیدی را خواهد داد ادامه داد: هنوز فکری در این زمینه نکرده ام که به نوه ام چه چیزی عیدی بدهم.
نماینده شهریار وقدس و ملارد در مورد این که اولین عیدی را از چه کسی و چی عیدی می گیرد، تصریح کرد: روز اول عید تولدم است به نظرم همراه اول به من خواهد داد و با یک پیامک تولدم را به من تبریک خواهد گفت.
وی در مورد این که دوست دارد در اولین روز عید چه عیدی را بگیرد، گفت: پول به درد من نمی خوره دوست دارم یه خبر خوب عیدی بگیرم خبر ملی خوب همچون خبری که بیان کنند تو کار مردم گشایش ایجاد و تحریمی رفع شده و جوانی به آغوش خانودش بازگردد.
ایجاد آرامش و تشکیل خانواده و زندگی پر از مهر وفا شادی و سراسر همدلی در میان جوانان از آرزوهای محمودی شاه نشین است و همچین وی دوست دارد بجای رشد آمار طلاق، در سال 96 رشد ازدواج را شاهد باشد و طلاق از میان جوانان رخت بر بندد.
کاهش تورم و گشایش در بنگاههای اقتصادی و بروز شادی و لبخند بر روی لبان همه مردم ایران از دیگر آرزوهای نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در سال 1396 است

۱۳۹۵/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...