نسخه چاپی

حسن پور در گفتگو با نما:

ارزوی متفاوت یك نماینده مجلس

عکس خبري -ارزوي متفاوت يک نماينده مجلس

عضو كمیسیون برنامه بودجه و محسبات مجلس گفت:از خداوند متعال در روز و ساعت سال تحویل می خواهم كه مرا شرمنده این مردم نكند


شهباز حسن پور، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پیگاه خبری نما، در رابطه با سفرش نوروزی خود در سال 96 گفت: سال جدید را در محضر ولی نعمتان خودم در میان مردم سیرجان و بردسیر خواهم بود وسعی می کنم به خدمت خانواده های شهدا و کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و مسئولین ستاد انتخاباتی خود برسم.
وی در ادامه در مورد این که اولین عید را از چه کسی و چی چیزی عیدی خواهی گرفت، افزود: روز اول عید خدمت پدرم می رسم و بر دستانش بوسه می زنم و از وی پول عیدی می گیرم.
حسن پوردر مورد این که اولین عیدی را به چه کسی می دهد و چه چیزی می دهد، گفت: به فرزند کوچکم عیدی می دهم و قطعا پول عیدی می دهم.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات در ادامه بیان کرد: در روز و ساعت سال تحویل از خدا می خواهم که مشکلات مردم حل و فصل کند چراکه مردم از نظر معیشت و اشتغال در وضعیت مناسبی نیستند.
وی خواستن توفیق خدمت برای مسئولان خدمت گذار نظام در رأس همه آنها مقام معظم رهبری و همه دلسوزان به نظام و مردم شریف انقلاب اسلامی را از خداوند را از دیگر آرزوهای خود برای مسئولان برشمرد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت در خاتمه اظهار داشت: از خداوند متعال در روز و ساعت سال تحویل می خواهم که مرا شرمنده این مردم نکند

۱۳۹۵/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...