نسخه چاپی

بهمنی در گفتگو با نما مطرح كرد:

سال 96 سال برطرف شدن مشكلات اقتصادی مردم است

عکس خبري -سال 96 سال برطرف شدن مشکلات اقتصادي مردم است

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت قرار است در سال 96 بدهی های خود را پرداخت كند و پروژه ها را راه اندازی كند و كارخانجات را با تأمین مالی به حركت در بیاورد و قدرت وام دهی و تسهیلات دهی بانك ها را افزایش دهد.

محمود بهمنی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم ساوجبلاغ در خانه ملت، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در مورد این که تعطیلات عید را به کدام شهر سفر خواهند کرد، گفت: تعطیلات نوروز را به حوزه انتخابیه ام خواهم رفت و با مردم آنجا نشست هایی را برگزار خواهم کرد تا رد این نشست ها و جلسات از مشکلاتشان با خبر شوم تا شاید بتوانم کمکی برای رفع گرفتاری هایشان انجام دهیم.
بهمنی در ادامه در مورد این که به همسر و فرزندانش چه عیدی داده است، گفت: امروزه مسائل مادی چندان ارزش ندارد و بیان محبت و ابراز آن برزگترین عیدی است که می توانیم به اطرفایان خود بدهیم و برای من و برای همه یک سلام سرشار از عشق عیدی بزرگی خواهد بود.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت ادامه داد: آرزوی ما این است که در سال 96 مشکلات همه مردم علی الخصوص مشکلات معیشتی آنها حل و فصل شود.
نماینده مردم ساوجبلاغ در خانه ملت تصریح کرد: رنگ سال 96 به رنگ آبی آسمانی خواهد بود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد این که سال 96 چه سالی خواهد بود، گفت: معتقدم و آرزویم این است که در سال 96 با برنامه پنج ساله و بودجه که در مجلس تدوین شده است بتوانیم تا حدودی مشکلات این مردم فهیم را حل و فصل کنیم.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خاتمه تصریح کرد: دولت قرار است در سال 96 بدهی های خود را پرداخت کند و پروژه ها را راه اندازی کند و کارخانجات را با تأمین مالی به حرکت در بیاورد و قدرت وام دهی و تسهیلات دهی بانک ها را افزایش دهد.

۱۳۹۶/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...