نسخه چاپی

سید حسن نصر الله:

حملات اسرائیل به سوریه در حمایت از داعش است

دبیر كل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان می‌گوید اسرائیل به دنبال پایان دادن به عملیات نظامی روسیه علیه گروه تروریستی داعش در سوریه است تا مانع سقوط رژیم صهیونیستی شود.

به گزارش نما به نقل از پرس تی وی، دبیر کل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان می‌گوید اسرائیل به دنبال پایان دادن به عملیات نظامی روسیه علیه گروه تروریستی داعش در سوریه است تا مانع سقوط رژیم صهیونیستی شود.
سید حسن نصرالله، شنبه در سخنرانی به مناسبت سالگرد میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیراً در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مسکو نگرانی عمیق خود را از نابودی احتمالی داعش در سوریه ابراز کرده چراکه نابودی این گروه تروریستی، پیروزی بزرگی برای جبهۀ مقاومت محسوب می‌شود.

دبیر کل جنبش حزب‌الله افزود که شکست گروه تکفیری داعش در سوریه به‌مثابۀ سقوط خود نتانیاهو است.
سید حسن نصرالله تروریست‌های تکفیری را ابزار قدرت‌های غربی در پیشبرد طرح‌هایشان در منطقه دانست و گفت: «بارها از معارضان سوری خواسته‌ام به غرب اعتماد نکنند و ابزاری برای اجرای توطئه‌های آنان در سوریه نشوند، چراکه آمریکا و متحدان آن از آن‌ها تنها به‌عنوان گوشت جلوی توپ استفاده می‌کنند و در صورت شکست، رهایشان خواهند کرد.»
وی افزود: «آمریکا و هم‌پیمانانش تروریست‌ها را به سوریه آورده و اعتراف کرده‌اند که این اقدام را برای مقابله با محور مقاومت انجام داده‌اند.»

دبیر کل حزب‌الله لبنان همچنین گفت منابع «عربی» هزینۀ جنگ علیه دولت سوریه را فراهم کردند و همین پول‌ها بود که افراد مسلح را از سراسر جهان به سوریه کشاند.
وی افزود هدف از این پول‌های عربی سرنگونی دولت سوریه و خارج ساختن آن از محور مقاومت بوده است. در ادامه هم نیروهای تکفیری، راه‌حل سیاسی در سوریه را نپذیرفتند و بر جنگ اصرار کردند.
دبیر کل حزب‌الله لبنان با تأکید بر اینکه اکنون پایان کار داعش در عراق و سوریه فرا رسیده است افزود: «طرح استکباری برای سلطه بر سوریه با شکست مواجه شده است و داعش و (جبهة) النصره و گروه‌های تروریستی رو به نابودی هستند. اژدهایی که استکبار آن را آورد، اینک به خطری برای خودش تبدیل شده است.»
نصرالله گفت سازمان ملل متحد ضعیف عمل می‌کند و نمی‌توان به این سازمان و تصمیم‌هایش برای پایان اشغال سرزمین‌های اشغالی و دفاع از حقوق بشر دل ‌خوش کرد. دبیرخانۀ سازمان ملل متحد تحت تأثیر تهدید آمریکا و اسراییل مبنی بر قطع کمک‌های مالی قرار گرفته است.
سید حسن نصرالله همچنین بر عزم راسخ محور مقاومت بر ادامۀ مبارزه در سوریه، عراق و یمن تا پیروزی کامل تأکید کرد.

۱۳۹۵/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...