نسخه چاپی

جزئیات آخرین وضع جاده‌های كشور

محورهای مواصلاتی كشور دارای ترافیك پر حجم

رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا: ترافیك پرحجم و روان در برخی محورهای مواصلاتی كشور دیده می‌شود اما خوشبختانه تاكنون حادثه‌ای در بر نداشته است.

به گزارش نما سرهنگ نادر رحمانی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما گفت: امروز در استان آذربایجان غربی(محور تکاب - شاهین دژ) بارش برف و در استان‌های بوشهر، کرمانشاه، لرستان، ایلام، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، ملایر و کردستان بارش باران گزارش شده است.

وی گفت: محور کرج - چالوس (محدوده‌های بیلقان و آدران) ترافیک سنگین و در محور هراز (محدوده مشاء تا گالری امامزاده هاشم و سه راهی لاسم) ترافیک سنگین و طول محور پرحجم است.

سرهنگ رحمانی گفت: در عوارضی آزادراه تهران - قم نیز ترافیک پرحجم و سنگین است؛ همچنین در آزادراه کرج - قزوین (محدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری) ترافیک سنگین دیده می شود و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

وضع ترافیکی راه‌های کشور تا ساعت 11 امروز

پلیس راهور ناجا درباره وضع جوی و ترافیک راه های کشور تا ساعت 11 امروز اعلام کرد: در باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین (محدوده پل فردیس تا شهر هشتگرد) و غرب استان تهران ( آزادراه تهران-قم) ترافیک پرحجم اما روان است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور، در شرق استان تهران در محور هراز(محدوده های منظریه تا سه راهی لاسم و تونل تکاور) و (محور دماوند به فیروزکوه)، جنوب به شمال محور کرج- چالوس(محدوده های بیلقان تا تونل شماره 7)، باند شمالی آزادراه تهران-کرج (از پل کلاک تا پل فردیس)، استان مازندران (محدوده مرزن آباد) و محور سمنان (باند جنوبی محور سرخه به سمنان) نیز ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

محورهای شمشک - دیزین در استان تهران و البرز، پونل - خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، سروآباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت - پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد، شیراز - جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، استهبان - نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان دارای مسدودیت یا محدودیت هستند.

بیشتر محورهای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، فارس و کردستان، استان همدان (محورهای همدان-ملایر و گردنه اسدآباد) و استان کرمان (محورهای سیرجان-کرمان و سیرجان-شیراز ) بارش باران گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

ترافیک پرحجم اما روان در برخی از محورهای مواصلاتی

پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک پرحجم اما روان در برخی از محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، در شرق استان تهران محور هراز (محدوده مشاء تا گالری امازاده هاشم و سه راهی لاسم سنگین و طول محور پرحجم)، محور کرج-چالوس (محدوده های بیلقان و آدران سنگین و طول محور پرحجم)، باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری) و غرب استان تهران (محدوده عوارضی آزادراه تهران-قم) دارای ترافیک پرحجم اما روان است.

محور شمشک - دیزین در استان تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سروآباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور شیراز - جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور استهبان - نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان از محورهای مسدود یا دارای محدودیت هستند.

در استان آذربایجان غربی(محور تکاب-شاهین دژ) بارش برف و در بیشتر محورهای استان‌های بوشهر، خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، فارس و کردستان، استان همدان (محورهای همدان-ملایر و ملایر-اراک) بارش باران گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

۱۳۹۵/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...