نسخه چاپی

معاون اجتماعی دادگستری اصفهان در گفت‌وگو با میزان خبر داد

بانو سرای آفتاب مكانی برای ملاقات فرزندان طلاق با والدین

قنبری گفت: در كنار ملاقات فرزندان طلاق با والدین، مادران با فعالیت‌های این مركز آشنا شده و می‌تواند با شركت در برنامه ها تغییرات مثبت فردی و اجتماعی را تجربه كنند چرا كه زن نقش كلیدی در خانه و ‏اجتماع دارد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری میزان محمدرضا قنبری معاون اجتماعی دادگستری کل استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان درباره اقدامات انجام شده در راستای کاهش طلاق گفت: در بحث طلاق و مسائل پیرامون آن، فرزندان دچار آسیب های روانی و اجتماعی می‌شوند و یکی از اهداف این معاونت، کمک به پیشگیری از آسیب‌های وارده به فرزندان طلاق است.

وی افزود: هنگام ملاقات فرزندان با والدین در کلانتری‌ها آسیب‌های جدی به آن‌ها وارد می شد؛ چرا که فضای کلانتری ها متناسب با روحیات کودکان نبود. به همین علت بانو سرای آفتاب برای ملاقات فرزندان طلاق با والدین انتخاب شد.

معاون اجتماعی دادگستری کل استان اصفهان درباره مزایای این طرح گفت: از لحاظ امنیتی تمام جوانب در این مکان لحاظ شده است و نیروی انتظامی به طور فعال حضور دارد و شرایط را بررسی می کند.

قنبری به حضور مشاوران بهزیستی در این مرکز اشاره و اظهار کرد: مشاوران بهزیستی در این مرکز وجود دارند تا در صورت نیاز، والدین و فرزند بتوانند سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اصفهان افزود: این مجموعه، فضایی برای تفریح و سرگرمی فرزندان در اختیار آن ها قرار می دهد تا بتوانند از لحظات خود در این مرکز لذت ببرند.

وی با توجه به نقش مؤثر زنان در رشد و تعالی خانواده و ترویج سبک صحیح زندگی، حضور آنان را در این مرکز مثبت دانست و گفت: در کنار ملاقات فرزندان طلاق با والدین، مادران با فعالیت‌های این مرکز آشنا شده و می‌تواند با شرکت در برنامه ها تغییرات مثبت فردی و اجتماعی را تجربه کنند چرا که زن نقش کلیدی در خانه و ‏اجتماع دارد.

۱۳۹۵/۱۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...