نسخه چاپی

وزیر ورزش: ۷۰ مجموعه ورزشی نیمه تمام در كشور وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر ۷۰ مجموعه ورزشی نیمه تمام در سطح كشور وجود دارد كه از این تعداد ۲۵ استادیوم ۱۵۰۰ هزار نفری است.

به گزارش نما، مسعود سلطانی فر عصر امروز در آیین افتتاح استادیوم 15 هزار نفری غدیر بیرجند اظهار داشت: تاکنون 17 استادیوم در سطح کشور به بهره برداری رسیده و استادیوم 1500 نفری بوشهر و بجنورد نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: در مجموعه ازاین تعداد 19 استادیوم با احتساب استادیوم غدیر بیرجند مورد بهره برداری قرارمی گیردوامکان توسعه فعالیت های ورزشی را در سطح کشور فراهم می کند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد مشخصات این پروژه، اظهار داشت: این استادیوم زیبا در سال 1385 عملیات اجرایی آن آغاز شده و با اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به استان امروز به بهره برداری رسیده است.

سلطانی فر تصریح کرد: در مجموعه این ورزشگاه دارای 61 هزار متر مربع فضای رو باز و سر پوشیده و یک مجموعه کامل و استاندار است که کمتر در نقاط دیگر کشور این گونه مکان ورزشی دیده می شود.

وی افزود: این ورزشگاه اسکلت آن از بتن آرمه، دارای چمن طبیعی، پیست تاتار استاندارد مختصص دومیدانی، اسکو ورد عملیاتی، سیستم روشنایی مرکب از 4 دکل و با امکانات مدرن با اعتبار 30 میلیارد تومان اجراء شده است و با تخصیص اعتبارات سفر دوره گذشته دولت تدبیر و امید به استان خراسان جنوبی امروز تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

روحانی:ورزشگاه غدیر بیرجند یکی از با اهمیت ترین پروژه های ورزشی خراسان جنوبی وکشور است

رئیس جمهور در این مراسم که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار گردید، اظهار داشت: ورزشگاه غدیر بیرجند یکی از با اهمیت ترین پروژه های استان خراسان جنوبی است که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسن روحانی با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه ورزشی را به مردم بزرگوار خراسان جنوبی تبریک گفت و افزود: مسئله ورزش مسله بسیار مهمی است که برای همه ما نشاط جوانان حائز اهمیت است و سبب غرور ملی می گردد.

رئیس دولت تدبیر امید با اشاره به اینکه باید در ورزش هم به ورزش قهرمانی و هم به ورزش عمومی اهمیت بدهیم، اظهار داشت: امیدوارم این سال که برکت صدیق کبری (س) سالی خوب برای ملت بزرگوار ایران باشد و شاهد سربلندی روز افزون این ملت باشیم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...