نسخه چاپی

الزهار:انتقام از عاملان ترور «مازن فقها» دور نیست

عضو ارشد حماس در مراسم تشییع «مازن فقهاء» تاكید كرد كه اشغالگران اسرائیلی مزدورانی دارند كه به اذن الهی دستان و گردن این مزدوران را قطع خواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، جنبش «حماس» فلسطین تاکید کرد که از عاملان ترور اسیر آزادشده فلسطینی انتقام می گیرد.

در همین راستا، «محمود الزهار» عضو ارشد حماس در مراسم تشییع مازن فقهاء که یکی از اعضای برجسته حماس نیز بود، تصریح کرد: مقاومت از هر کسی که در ترور مازن فقهاء شریک بوده است، انتقام می گیرد. اشغالگران اسرائیلی مزدورانی دارند که به اذن الهی دستان و گردن این مزدوران را قطع خواهیم کرد.

صدها نفر در مراسم تشییع پیکر شهید مازن فقها اسیر آزاده فلسطینی در نوار غزه که دیروز در غزه ترور شد، شرکت کردند.

مازن فقهاء اسیر آزاده فلسطینی که به موجب عملیات تبادل اسرا در سال ۲۰۱۱ آزاد و به غزه تبعید شد و روز جمعه ترور شد. مازن فقها اسیر آزاده فلسطینی از ساکنان شهر طوباس در کرانه باختری است که به موجب عملیات تبادل اسرا در سال ۲۰۱۱ از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد و به نوار غزه تبعید شد.

دشمن صهیونیستی فقها را به دست داشتن در عملیات های مقاومتی در جریان انتفاضه قدس متهم کرده بود. فقها در عملیات قهرمانانه صفد در واکنش به ترور شیخ صلاح شحاده دست داشت. در این عملیات ۸ اسرائیلی به هلاکت رسیدند.

رژیم صهیونیستی او را به ۹ مرتبه حبس ابد محکوم کرده بود اما در نهایت به موجب عملیات تبادل اسرا در سال ۲۰۱۱ ( قرارداد شالیت) از زندان آزاد و به غزه تبعید شد.

همچنین در دسامبر سال ۲۰۱۳ روزنامه عبری زبان هاآرتص مدعی شد که جنبش حماس بار دیگر شاخه نظامی خود در کرانه باختری را فعال سازی کرده است اما این بار آن را از طریق اسرای آزاده به موجب عملیات تبادل اسرا در سال ۲۰۱۱ از نوار غزه مدیریت می کند که یکی از این افراد مازن فقها می باشد.

۱۳۹۶/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...