نسخه چاپی

اكبر میثاقیان در گفت و گو با نما:

برای حفظ روحیه بازیكنان را به شلمچه می بریم

عکس خبري -براي حفظ روحيه بازيکنان را به شلمچه مي بريم

ما به دنبال بلیت برای بردن بازیكنان به شلمچه هستیم. تصمیم گرفته‌ایم این كار را انجام بدهیم و ان‌شاءالله تیم را با روحیه خوب به مصاف حریف بفرستیم.

گفتگو: علیرضا حاجی میرزابابا- بسیاری از کارشناسان سیاه جامگان را وارث ابومسلم می دانند، تیمی که با مدیریت بخش خصوصی ابتدای فصل به لیگ برتر صعود کرد، خداداد عزیزی نتوانست در این تیم بماند و نتایج خوبی بگیرد. هشت هفته انتهایی اکبر میثاقیان با شخصیت کاریزماتیک خود توانست امتیازهای خوبی با این تیم مشهدی بگیرد و در حال حاض امید زیادی برای ماندن در لیگ داشته باشند. البته به قول خود میثاقیان این کار خیلی سخت است و آقا امام رضا(ع) باید کمک کند.



 اکبر آقا کمی درباره آخرین شرایط سیاه جامگان برایمان توضیح دهید؟
 رقابت در پایین جدول بسیار فشرده شده، ولی ما باید کار خودمان را انجام بدهیم. بازیکنان ما در بازی قبل با جان‌ودل بازی کردند و بازی بعدی ما هم بسیار سخت است چون باید در آبادان بازی کنیم و از طرفی نفت آبادان طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و موفق شد پرسپولیس را شکست دهد.
 
 به نظرتان بعد از آمدن شما به این تیم شرایط بهتر شده است؟
 اعتقاد دارم از زمانی که به تیم اضافه شده‌ام شرایط عوض شده و تیم ما روندش نسبت به 5 هفته پیش که به‌تازگی به تیم اضافه شدم خیلی تغییر کرده است، اگرچه جای ما همان جایی است که همان هفته گذشته بودیم و می‌دانید هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم، هیجان مسابقه بیشتر می‌شود. ما و صبای قم باید شرایطی داشته باشیم که برای ماندن بجنگیم.


 این 4 هفته آخرین لیگ را چطور می بینید؟

هرچه به آخر بازی‌ها نزدیک می‌شویم، کار سخت‌تر می‌شود. اصلاً نمی‌شود تیمی را دستِ‌کم گرفت. بازیکنان سیاه‌جامگان باید خیلی زحمت بکشند، چون بازی با تیم‌های بالای جدول برای قهرمانی مدعیان است و بازی با تیم‌های پایین جدول برای بقا.
 
 ظاهراً تصمیم گرفته اید برای بهتر شدن شرایط روحی تیم بازیکنان را به شلمچه ببرید؟

ما به دنبال بلیت هستیم. تصمیم گرفته‌ایم این کار را انجام بدهیم و ان‌شاءالله تیم را با روحیه خوب به مصاف حریف بفرستیم.

فدراسیون کارگروهی ویژه را برای نظارت در هفته‌های پایانی لیگ برتر در نظر گرفته است، به نظرتان این کار لازم بود؟

اگر بخواهیم به بازی‌‌های دیگر مثل استقلال و صبا نگاه کنیم ضرر می‌کنیم. فکر نمی‌کنم مسابقات به شکلی پیش برود که شائبه ایجاد کند، اما اگر نظارت باشد خیلی بهتر است. انتظار ما این است که برای بازی‌های انتهای جدول و تیم‌هایی که می‌خواهند دوم و سوم شوند، داوران باتجربه‌تری را استفاده کنند.
 
در لیگ می مانید؟

خوشحالم که بار دیگر در مشهد کار می‌کنم. در رابطه با بازی باید صادقانه بگویم که روز اول تمایلی به آمدن به سیاه‌جامگان نداشتم، چراکه فکر می‌کردم کاری غیرممکن و سخت است. خدا را شکر الان شرایط به‌گونه‌ای است که برای بقا در لیگ امید داریم. با کمک همه اعضای باشگاه و مردم، امیدوارم شرایطی را ایجاد کنیم که مشهد همچنان دو تیم در لیگ برتر داشته باشد.


 در جایی از کمبود بازیکن شکایت کرده بودید؟
 ما بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. متأسفانه مهره‌های جایگزین کمی داریم و مقابل تیم‌های بزرگ با توجه به استرس زیادی که روی همه ما وجود دارد، حفظ نتیجه بسیار سخت است. امیدواریم به کمک امام رضا (ع) بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.


 در شرایطی که خوب نتیجه می گیرد هوادران خوبی به ورزشگاه می آیند؟

امیدوارم مردم سیاه‌جامگان را تنها نگذارند. هواداران باید حتماً به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. من دست همه آنهایی را که به ورزشگاه می‌آیند، می‌بوسم. هواداران مشهدی بارها از ما حمایت کردند و هم به ورزشگاه خواهند آمد. حمایت هواداران از سیاه‌جامگان، خاطرات ابومسلم را برایم زنده کرده و امیدوارم این حمایت را در هفته‌های آینده نیز داشته باشیم.


 سیاه جامگان به صورت خصوصی اداره می شود، به نظر شما موفق بوده است؟

این تیم شخصی است و باید به تیم ما کمک شود. یک فرد نمی تواند تیم داری کند و من قبول دارم که کار سختی است. به مالکان باشگاه گفتم تیم را واگذار کنند اما این کار حرف و حدیث دارد. متاسفانه در ایران تیم داری کار بسیار سخت و ناممکنی است، به دلیل اینکه هیچ چیز سر جای خود نیست.


استقلال قهرمان می شود یا پرسپولیس؟

منصوریان مربی صاحب سبکی است و در کلاس مربی گری به او علاقه مند شدم. تیم او جوانان بسیار خوبی دارد که به خوبی در زمین حاضر می شوند، امااز طرف دیگر پرسپولیس با برانکو قدرتی چند برابر گرفته و بدون شک یکی از بهترین پرسپولیس های چند سال اخیر را می بینیم و من فکر می کنم که شانس قرمز پوشان چند برابر استقلال باشد.

۱۳۹۶/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...