نسخه چاپی

حجت الاسلام سید علی طاهری در گفتگو با نما:

حضور كاندیدای پوششی به علت عدم توانایی روحانی در دفاع عملكردش است

عکس خبري -حضور کانديداي پوششي به عدم توانايي روحاني در دفاع عملکردش برمي‌گردد

عضو هیئت رئیسه كمیسیون فرهنگی مجلس نهم گفت: با توجه به عملكرد دولت روحانی قطعا روحانی در مناظرات انتخاباتی حرفی برای گفتن در برابر انتقادات دیگر كاندیداهای ریاست جمهوری ندارد و نامزدهای پوششی برای این منظور وارد عرصه میدان انتخابات شده اند


حجت الاسلام سید علی طاهری، نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نما، در واکنش به انتخاب کاندیدای پوششی در زمان انتخابات از سوی روحانی، گفت: نامزدی آقای جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری خلاف عرف است.
وی در ادامه افزود: تقریبا برای همه آشکار شده است که آمدن آقایان جهانگیری و کواکبیان و .. در انتخابات ریاست جمهوری تنها برای داغ کردن تنور انتخابات است.
نماینده ادوار مجلس به عملکرد دولت در چهار سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: نامزدهای انتخاباتی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری روی کار آمده اند که کارشان تنها در جهت تبلیغ کردن برای آقای روحانی است.
طاهری ادامه داد: با توجه به عملکرد دولت روحانی قطعا روحانی در مناظرات انتخاباتی حرفی برای گفتن در برابر انتقادات دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری ندارد و نامزدهای پوششی برای این منظور وارد عرصه میدان انتخابات شده اند که در زمان مناظره دولت تدبیرو امید را یاری کنند.
وی با تأکید بر این مطلب که حضور نامزد پوششی بی صداقتی دولت در مقابل مردم را نشان می دهد، افزود: تردیدی در این زمینه وجود ندارد که کاندیداهای انتخاباتی همسو با دولت پس از تبلیغات و ارائه برنامه های خود چند روز مانده به برگزاری انتخابات به نفع رئیس دولت یازدهم از صحنه انتخابات کنارگیری خواهند کرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی دور نهم مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این مطلب که حضور کاندیدای پوششی در انتخابات نشان از ضعف روحانی است، گفت: روحانی به دلیل این که در مناظرات انتخاباتی نمی تواند یک جانبه پاسخ منتقدین را بدهد از این جهت برای همراهی و همفکری کردن در ارائه پاسخ به سوالات نامزدهای دیگر از نامزد پوششی در این دور از انتخابات بهره مند شده است و معتقدم که این گونه رفتار به نوعی فریب دادن مردم محسوب می شود.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس نهم ادامه داد: روحانی می داند که اگر برای خود نامزد پوششی انتخاب نکند پاسخ هایش در برابر انتقاداتی که بر عملکرد وی در مناظرات مطرح می شود باعث خواهد شد تا آرایش نسبت به دوره یازدهم کاسته شود چرا که حرفی برای گفتن در خصوص عملکرد چهار ساله ریاست جمهوریش ندارد.

۱۳۹۶/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...