نسخه چاپی

واكنش زریبافان به عدم احراز صلاحیتش

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای تأكید كرد: از فقها و حقوقدانان شواری نگهبان به دلیل برداشتن تكلیف سنگینی كه بر روی دوشم بود، سپاسگزارم.

به گزارش نما به نقل از فارس، مسعود زریبافان داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای تأکید کرد: از فقها و حقوقدانان شواری نگهبان به دلیل برادشتن تکلیف سنگینی که بر روی دوشم بود، سپاسگزارم.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات صادقانه و خالصانه حضرات آیات فقها محترم و حقوقدانان گرامی شورای نگهبان قانون اساسی که با دقت و رعایت تقوای الهی مسئولیت خطیر احراز صلاحیت کاندیدای دوره دوازدهم ریاست جمهوری را به سرانجام رساندند اعلام و از اینکه تکلیف سنگینی را که اقشار مختلف مردم شریف ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر دوش این جانب نهاده بودند و از مسئولیت خود برداشته‌اند سپاسگزارم.

خداوند منان را شاکرم که توفیق خدمت به نظام جمهوری اسلامی را به اینجانب در عرصه‌های گوناگون عنایت نموده و به لطف الهی تا آخرین نفس خدمتگزار انقلاب، امام‌المسلمین، مردم بزرگوار کشور، خانواده معظم شهدا و ایثارگران خواهم بود.

ضمناً از تمامی گروه‌ها، تشکل‌ها به ویژه اعضای جمعیت یاران انقلاب اسلامی و خواهر و برادرانی که اعتماد نموده و در جهت کمک به اینجانب تلاش خالصانه و بدون انتظار داشته‌اند تشکر و برای آنها از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون خواهانم.

لازم به ذکر است کلیه ستادها و تشکیلات منسجم شکل گرفته در تهران و استان‌ها در جهت حمایت از حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی قرار خواهد گرفت.

من الله التوفیق و علیه التکلان

مسعود زریبافان»



۱۳۹۶/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...