نسخه چاپی

ورود سامانه بارشی جدید از یكشنبه

مدیركل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی كشور با بیان اینكه جوی نسبتاً آرام در ۲۴ ساعت آینده در كشور حكمفرما خواهد بود، گفت:سامانه بارشی جدید با بارشهای پراكنده باران از عصر یكشنبه غرب را در برمی‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر امروز (جمعه) افزایش ابر، بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شدید برای بخشهایی از شمال شرق، ارتفاعات البرز شرقی و ارتفاعات جنوب شرق کشور پدید می‌آید.

وی ادامه داد: از فردا شنبه جو نسبتأ پایدار در غالب نقاط کشور ایجاد می‌شود و آسمان نیز صاف و آفتابی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی در عصر یکشنبه به کشور خبرداد و گفت:‌ سامانه بارشی جدیدی از عصر یکشنبه وارد کشور خواهد شد و بخشهایی از غرب و شمال غرب را دچار بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد کرد.

به گفته وظیفه، پیش‌بینی می‌شود که در روزهای شنبه و یکشنبه برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل در سیستان و یلوچستان با وزش باد

شدید و گاهی همراه با گرد و خاک مواجه شود که کاهش دید را به‌دنبال دارد.

وی افزود: طی سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور به‌جز مناطقی از جنوب شرق کشور افزایش دما رخ خواهد داد و هوا گرم‌تر می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز و روز شنبه شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود که ازاین‌رو توصیه می‌شود که احتیاط لازم برای تردد قایقهای تفریحی و شناورهای سبک و نیمه سنگین در این منطقه به عمل آید.

وظیفه شهرکرد با دمای چهار درجه زیر صفر را سردترین و اهواز با 35 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران در گرمترین لحظات به 24 درجه بالای صفر رسید و آسمان تهران نیز در 24 ساعت آینده صاف و آفتابی خواهد بود.

۱۳۹۶/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...