نسخه چاپی

رهبر انصارالله: خیری در اسلام آل سعود نیست

رهبر جنبش انصارالله یمن تاكید كرد كه در اسلامی كه رژیم آل سعودی مدعی آن است، هیچ خیری نیست.

به گزارش نما به نقل از العالم، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن عصر امروز(یکشنبه) به مناسبت سالگرد شهادت حسین بدرالدین الحوثی موسس انصارالله سخنرانی کرد.
وی گفت: آمریکا و اسرائیل تلاش می کنند از ما به عنوان ابزار انسانی استفاده کنند، اما ما هم برای ممانعت از تحقق اهداف دشمنان از هر روش ممکن استفاده خواهیم کرد.
الحوثی تاکید کرد که رژیم سعودی، اسلامی را ادعا می کند که هیچ خبری در آن نیست.
رهبر انصارالله تصریح کرد: نباید بپذیریم که مردم ما به امتی تبدیل شوند که صدها هزار نفر از آنها کشته شوند.
وی افزود: آمریکا می خواهد کنترل اوضاع یمن منحصرا در دست بگیرد و تلاش می کند این مساله مورد قبول جهانیان و افکار عمومی قرار بگیرد. آمریکایی های می خواهند امت یمن را به نفع منافع خود محاصره کنند و در عین حال واقعیت ها را با سانسور رسانه ای پنهان کنند.
عبدالملک الحوثی در ادامه سخنرانی خود خاطرنشان کرد که اماراتی ها به کشور یمن لشکرکشی می کنند تا کودکان و زنان یمنی را به قتل برسانند و برای امارات مهم نیست که این کشتار چه بسا به نفع آمریکا باشد.
عبدالملک الحوثی در ادامه سخنرانی خود خاطرنشان کرد که اماراتی ها به کشور یمن لشکرکشی می کنند تا کودکان و زنان یمنی را به قتل برسانند و برای امارات مهم نیست که این کشتار چه بسا به نفع آمریکا باشد.
وی تصریح کرد: آمریکا منطقه را تحت سلطه خود دارد و از ما هم می خواهند به هر جایی که می خواهند، حرکت کنیم در غیر اینصورت جنگ به راه می اندازند. هنگامی که در یمن حرکت می کنیم تا از خودمان دفاع کنیم از هر نقطه جهان موضع گیری می کنند تا مانع مقاومت ما شوند.
عبدالملک الحوثی گفت: حملات نظامی آمریکا در منطقه از افغانستان و عراق به عنوان مقدمه آغاز شد تا به اهداف جامع خود در دیگر مناطق دست یابند.
وی در ادامه از مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال یمن تقدیر و تشکر کرد و گفت: ایران برای اینکه آزاد باشد در مقابل استکبار جهانی ایستاد و برای حفظ استقلالش با آن مبارزه می کند.
رهبر جنبش انصارالله اعلام کرد که آمریکا تلاش می کند خود را تحمیل کند و به امور ملت های منطقه بر اساس طرح و برنامه هایش توجه دارد.
الحوثی تاکید کرد که همه کشورهای عربی و اسلامی باید متحد باشند، زیرا مورد هدف آمریکا و اسرائیل هستند.
رهبر انصارالله یمن گفت: اسرائیل استخوانی است که در گلوی امت های منطقه گیر کرد و به نفع استعمار غربی ایجاد شد.
وی گفت: استعمار غربی همدردی و همکاری ایران با ملت یمن را جنایت می داند، اما تحرکات خصمانه از عربستان و امارات گرفته تا آرژانتین و کلمبیا را مشکلی نمی داند.
رهبر انصارالله تاکید کرد که رژیم آل سعود یک رژیم «آمریکایی صهیونیستی» است که خدمات زیادی را تقدیم اسرائیل و آمریکا کرده است.
وی گفت: امارات «جزیره سقطره» یمن را با همکاری عبدربه منصور هادی رئیس جمهور دولت مستعفی یمن و القاعده اشغال کرد.
الحوثی گفت: اجازه نمی دهیم که وحدت داخلی و ملی یمن بویژه بین انصارالله و حزب کنگره مردمی یمن به بازی گرفته شود.

۱۳۹۶/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...