نسخه چاپی

«قالیباف» فردا به مجلس می‌رود

عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس از حضور یكی از كاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این فراكسیون خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، اکبر رنجبرزاده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است فردا (دوشنبه 4 اردیبهشت) محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس حضور یابد.

وی با اعلام اینکه قرار است در این جلسه محمدباقر قالیباف مواضع، دیدگاه‌ها و برنامه‌های انتخاباتی‌اش را برای نمایندگان مطرح کند، تصریح کرد: همچنین نمایندگان نیز در این جلسه نقطه‌نظرات خود را درباره برنامه‌های وی و همچنین درباره روند دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح می‌کنند.

قالیباف با خانواده شهید بلباسی در قائم‌شهر دیدار کرد
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با خانواده شهید بلباسی از شهدای مدافع حرم در قائم‌شهر دیدار کرد.

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز (یکشنبه 3 اردیبهشت) با خانواده شهید بلباسی از شهدای مدافع حرم مازندران در قائم‌شهر دیدار کرد.

این دیدار در حاشیه سفر وی به مازندران و شرکت در یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران صورت گرفت.

قالیباف امشب در یادواره شهدای مدافع حرم درمسجد جامع در شهر ساری سخنرانی می‌کند.

قالیباف در این دیدار با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در مقطع سخت امروز کشور، خون جدیدی به جامعه تزریق کردند، گفت: حالا که کشور ثبات، امنیت و آرامش دارد، امیدواریم مشکل بخش‌های اقتصادی که موجب دلخوری مردم شده است نیز برطرف شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه کارنامه قابل دفاعی در زمینه مسائل اقتصادی نداریم و ما به عنوان بچه‌های انقلاب در این بخش سرخورده هستیم. امیدواریم با فرهنگ جهاد و شهادت در این عرصه اقتصادی که فشار سنگینی به مردم وارد می‌کند موفق باشیم. در دولت‌سازی به معنای کار اداری کشور و حوزه اجرایی موفقیت نداشتیم که این تلخی به جامعه ما فشار وارد می کند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اگر روحیات دهه 60 در کشور مستولی شود، نابسامانی ها به سرعت حل می شود گفت: این مشکلات از سوء مدیریت و سست بودن در باورها نشأت می‌گیرد.

۱۳۹۶/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...