نسخه چاپی

حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفتگو با نما :

مدیریت اشرافی و فیش های حقوق های نجومی در دولت یازدهم/ ارائه آمار اشتغال و رشد اقتصادی از سوی دولت با واقعیت همخوانی ندارد

عکس خبري - مديريت اشرافي و فيش هاي حقوقي نجومي در دولت يازدهم/ ارائه آمار اشتغال و رشد اقتصادي از سوي دولت با واقعيت همخواني ندارد

سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اما اگر های بسیاری در ارائه آمار دولت روحانی وجود دارد و مردم از این وضعیت موجود راضی نیستند نارضایتی مردم با دادن آمار غیر واقع دادن تبدیل به رضایت مندی مردم نمی شود.

حجت الاسلام احد آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم ملایر در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به ارائه آمار رشد اقتصادی کشور از سوی دولت تدبیر و امید، گفت: آماری که امروز دولت آن را در حوزه رشد اقتصادی، اشتغال و مهار کردن تورم ارائه می کند با واقعیت بازار متفاوت است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: هرگاه توانستیم صنعت پتروشیمی را پالایش و فرآورده های بالا دستی را ارتقاء دهیم و در حوزه صادرات عمل کنیم می توان صحبت از رشد هشت درصدی کرد.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت در مورد آمار اشتغال دولت تدبیر و امید بیان داشت: آمار ایجاد هفتصد هزار شغل خلاف چیزی است که در جامعه شاهد آن هستیم آن چیزی که ما در جامعه شاهد هستیم تعطیلی کارخانجات معلق شدن و عقب افتادن حقوق شش ماهه کارگران با ایجاد 700 هزار شغل همخوانی ندارد.
آزادی خواه تصریح کرد: اما اگر های بسیاری در ارائه آمار دولت روحانی وجود دارد و مردم از این وضعیت موجود راضی نیستند نارضایتی مردم با دادن آمار غیر واقع دادن تبدیل به رضایت مندی مردم نمی شود.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس ارائه آمار ناقض و ضد و نقیض را بی حرمتی به علم آمار دانست و اظهار کرد: بی انضباط ترین دولت در موضوعات پولی و مالی دولت تدبیر و امید است چراکه در این دولت اختلاس های هشت تا یازده هزار میلیاردی صورت گرفت.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خانه ملت، با تأکید بر این مطلب که دولت روحانی هیچگاه زیر بار اختلاس های اتفاق افتاده در دولت خود نرفت در حالی قوه قضاییه رسما همه این اختلاس ها را تأیید کرد، گفت: در دولت تدبیر وامید حقوق دویست چهل میلیون تومانی داده شد و بر اساس آمار مرکز پژوهش ها حدود 300 نفر نجومی حقوق دریافت می کردند.
به گفته آزادی خواه هزینه های جاری دولت روحانی نسبت به دولت قبل تقریبا دو برابر شد و نود درصد بودجه کشور هزینه جاری کشور شد و یک دولت پرهزینه، تجمل گرا و با روحیه اشرافی گری به مردم معرفی شد.

۱۳۹۶/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...