نسخه چاپی

اختصاصی نما/ رأی ورزشی‌ها، حق ورزش:

میرسلیم ورزشی‌ترین كاندیدای انتخابات ریاست جمهوری

عکس خبري -ميرسليم ورزشي‌ترين کانديداي انتخابات رياست جمهوري

دختر بیكار وزیر میلیون تومان تجارت كرده است آفرین بر این درك عمیق. اما كارگرانی و هنرمندانی كه ماه‌ها حقوق نگرفتند و درآمدهای ناچیز كشاورزان رابطه‌ای با مظلومیت در منطق اصلاحات ندارد.

شاهین تهرانی- دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه این هفته برگزار می‌شود. یکی از موضوعات بسیار مهمی که در تبلیغات و مناظرات این دوره کاندیداها فراموش‌شده و یا کمتر موردتوجه قرارگرفته «ورزش» است و این در حالی است که همه می‌‌دانیم انتخاب وزیر ورزش و جوانان از اختیارات رئیس‌جمهور است و نیز رئیس‌جمهوری بر طبق قانون مسئول عالی‌ترین جایگاه ورزش یعنی رئیس شورای عالی ورزش است که متأسفانه در طول دولت گذشته هرگز این شورا تشکیل نشده است! و این نشان‌دهنده آن است که ورزش در دولت یازدهم اهمیت چندانی نداشته است!
اگر قرار باشد رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری را به یک دوره مسابقات وزرشی تشبیه کنیم و از تیم‌هایی که برای رسیدن به مقام قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ ندارند و به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند، می‌توان یک تیم بااخلاق را یافت که تمامی قواعد و بازی جوانمردانه را رعایت کرده و به پشتوانه نیرو و تجربیات ورزشی خود تلاش می‌کند و نیازی به روش‌های ضد ورزشی نمی‌بیند، مهندس میرسلیم است.
آری! سخن از مهندس سید مصطفی میرسلیم کاندیدای حزب موتلفه اسلامی است که در این کارزار انتخاباتی با مواضع قاطع و انقلابی به پدیده‌ای تبدیل شد که در این صحنه بسیار خوش درخشید.
وی ثابت کرد فارغ از هر نتیجه‌ای که در پایان انتخابات این دوره رقم بخورد، از دید مردمی که لحظه‌به‌لحظه این ماراتن نفس‌گیر را به‌دقت زیر نظر داشتند، برنده جام اخلاق، راستی و درستی است. مردی که بدون افترا و تهمت‌زنی و در کمال انصاف و مروت مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم از دولت را شجاعانه مطرح کرد و حتی برای یک‌بار هم‌جهت اثبات خویش وارد حریم زندگی خصوصی سایرین نشد و پرده‌دری نکرد.
یک اصولگرای واقعی که نخست بالباس ساده کارگری برای ثبت‌نام حضور یافت تا نشان دهد که هدفش تنها خدمت، کار و تلاش و کارگری یک ملت است.
میرسلیم وابسته به حزبی است که بیش از نیم‌قرن سابقه دارد و از کارشناسان متعهد و متخصص و نیز کارگروه‌های تخصصی ازجمله کارگروه ورزش برخوردار است.
میرسلیم را می‌توان فعال‌ترین کاندیدای عرصه ورزش نامید که قطعاً یکی از ورزشی‌ترین چهره در میان شش کاندیدای دوره دوازدهم است که ابتدای انقلاب اسلامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان سرپرست شهربانی کل کشور منصوب شد و ریاست مجمع باشگاه قدیمی و پر سابقه پاس تهران قهرمان باشگاه‌های آسیا را بر عهده داشت.
مهندس میرسلیم علاوه بر استادی دانشگاه بیش از سی سال رئیس موفق فدراسیون نجات‌غریق و عضو جهانی این فدراسیون می‌باشد که از مشکلات ورزشی کشور به‌خوبی باخبر است و دغدغه ورزشکاران را خوب می‌فهمد و تاکنون کوچک‌ترین حاشیه‌ای در ورزش نداشته است.
وی پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی را یکی از بزرگ‌ترین معضلات ورزش کشور طی سال‌های اخیر می‌داند و یکی از برنامه‌های مهمش در ورزش تمرکز روی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و واگذاری آنان به بخش خصوصی است.
امیدواریم هرکسی که روز جمعه از صندوق رأی بیرون می‌آید و هرکسی را که مردم انتخاب کردند، خیرالموجودین و مورد اعتماد جامعه ورزش و مقام معظم رهبری باشد. ان‌شاءالله
*تحلیل‌گر ورزش

۱۳۹۶/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...