نسخه چاپی

رودرو با مردم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم :

مردم دیگرفریب شعارهای انتخاباتی دولت را نخواهند خورد/ملت ایران به دولت رفاه‌ زده وخسته رأی نمی‌دهند

عکس خبري -مردم ديگرفريب شعارهاي انتخاباتي دولت را نخواهند خورد/ملت ايران به دولت رفاه‌ زده وخسته رأي نمي‌دهند

یك شهروند تهرانی گفت:مردم دیگر فریب شعارهای انتخاباتی دولت را نخواهند خورد و هوشیارانه در دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار نما ؛در حالی که ساعاتی دیگر تا انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری باقی نمانده است، تب و تاب این اتفاق مهم بالا گرفته است .
بر این اساس سری به سطح شهر زدیم تا نظر مردم را در خصوص اهمیت انتخابات و انتخاب فرد اصلح و چرایی این حضور گسترده آحاد مختلف در پای صندوق‌های رای جویا شویم.
یک شهروند در این باره به خبرنگار نما گفت:رای دادن مردم در در اقتدار کشور در جهان بسیار تاثیر گذار است،وبه نوعی این رای ما نشان از عظمت ایران اسلامی درجهان دارد.
اگر نگاهی به اوضاع منطقه فعلی خاورمیانه بیاندازیم نا امنی به وفور دیده می شود،اما امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و هوشیاری مردم و مسئولین از چنان امنیتی برخوردار هستیم که دشمنان و بدخواهان این نظام جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارند،از این رو مهمترین وظیفه من حضور در این انتخابات حساس و سرنوشت ساز روز 29 اردیبهشت است.
وی افزود: همان طوری که مردم بر قولی که با این انقلاب در 40 ساله گذشته بسته اند و هیچ گاه از آرمان های خود دست برنداشته اند، لذا ای کاش فردی که قرار است 4 سال رئیس جمهور این کشور باشد به قولی که به مردم داده است پایبند باشد.
یک رزمنده و جانباز دوران پر حماسه دفاع مقدس در خصوص اهمیت این انتخابات به خبرنگار نما گفت: این رای ما نشان دهنده این است که مردم پای این انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند و ذره ای عقب نخواند کشید.
در یک زمانی از تاریخ تکلیف ما دفاع برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و حضور در میدان‌های دفاع مقدس بود و اینک تکلیف ما حضور در پای صندوق‌های رای است و دادن رای را همچون حضور در میدان جنگ در دوران دفاع مقدس ، یک تکلیف شرعی می‌دانیم.
وی افزود: مردم در رو زجمعه 29 اردیبهشت بار دیگر اتحاد ملی را در سایه انتخابات نشان خواهند داد ،ملت ما باید این را به خوبی بدانند که این حضور در پای صندوق‌های رای در واقع خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است و همه آحاد مردم باید هر چه باشکوه‌تر در پای صندوق‌های رای حاضر می شوند واین نشان می دهند که مردم همه جانبه پای انقلاب ،رهبری ایستاده‌اند.
این جانباز دوران دفاع مقدس در ادامه افزود: برخی ازنامزدهای فعلی نباید فراموش کنند که برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشورمان افرادی از جان و مال و هستی خود گذشتند و اینک نامزدی امروز با شعارهای ساختار شکنانه و زیر پا گذاشتن خط قرمز هایی همچون قدرت موشکی کشورنباید مورد اقبال مردم انقلابی ایران اسلامی قرار بگیرد و مردم باید مراقب برخی شعارهای فریبنده از سوی برخی از این افراد باشند و با بصیرت و آگاهی کامل پای صندوق‌های رای حاضر شوند و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند .
یک دانشجو درباره تاثیر گذاری رای خود در سرنوشت کشور گفت: در کشور ما چند شاخصه مهم در نشان دادن اقتدار ایران وجود دارد که یکی‌ از این شاخصه‌ها معیار انتخابات و میزان مشارکت‌های مردمی است و به لطف الهی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مردم نشان داده‌اند با حضور گسترده و یکپارچه خود پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند و امروز مردم همبستگی ملی خود را یکبار دیگردر پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد.
وی تصریح کرد: اما در کنار حضور پرشور مردم، می‌توان گفت که انتخاب فرد اصلح نیز بسیار مهم و سرنوشت ساز است و مردم باید به این نکته مهم هم توجه داشته باشند.واقعا کسانی که تنها شعار داده اند و در عمل خبری از تحقق شعار هایشان نبوده است شایستگی رئیس جمهور شدن را ندارند.
یک خانم میانسال هم در این خصوص به خبرنگار نما گفت: ما در برهه حساس و تاریخی قرار داریم و چشم جهانیان به این انتخابات 29 اردیبهشت دوخته شده است.
از همین رو باید اذعان داشت که نه تنها حضور مردم در پای صندوق‌های رای مهم و امری حیاتی است بلکه به این واقعیت هم باید توجه داشت که انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور نیز بسیار مهم به نظر می‌رسد و در این انتخاب باید نهایت دقت خود را به خرج دهیم و مراقب باشیم صاحبان ثروت و قدرت دوباره براین کشور حکومت نکنند .
این شهروند افزود: بیکاری، تعطیلی کارخانه‌‌ها و مشکلات معیشتی مردم و جوانان دغدغه امروز کشور است که متاسفانه در سالهای اخیر به شدت مردم را در گیر کرده است.
داشتن برنامه از سوی نامزدهای برای رفع معضل رکود اقتصادی در کشور امری ضروری است .
وی عوام‌فریبی‌های دولت کنونی را در تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به باد انتقاد گرفت و اظهار داشت: مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم، به جریان فریب جواب منفی می‌دهند و کسانی که با ناکارآمدی و با اختلاس‌های فراوان، بر قدرت مسلط شدند و نتوانسته‌ اند مشکلات مردم را حل کنند نباید دوباره به قدرت بازگردند.
از این رو در انتخابات هم انتخاب فرد اصلح و کاندیدایی که با معیارهای انقلاب اسلامی همخوانی داشته باشد وخدمتگزار مردم و حافظ امنیت ملی و دینی باشد امری بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد.
شهروند دیگری در مصاحبه با خبرنگار نما گفت:حضور مقتدرانه ملت در پای صندوق رای در روزجمعه با دیگر نشان خواهد داد که تا آخرین نفس پای انقلاب ایستاده ایم،هرکس با یک رای خود این نظام اسلامی را قوی تر خواهد کرد و پایبندی به اقتدار امروز کشور نشان از رای من در روز جمعه خواهد داشت.به عقیده من امروز افرادی که با یک روحیه انقلابی، جهادی وارد عرصه انتخابات شده‌اند،می توانند یک تحول مناسب و عظیمی را در وضع معیشت مردم ایجاد کنند.

۱۳۹۶/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...