نسخه چاپی

فیاضی در گفتگو با نما:

وزرا كار خود را برای تبلیغ دولت رها كرده اند/ رئیس دولت به دلیل ناامیدی از پیروزی به بهره گرفتن اهرم پول رو آورده است

عکس خبري -وزرا کار خود را براي تبليغ دولت رها کرده اند/ رئيس دولت به دليل نااميدي از پيروزي به بهره گرفتن اهرم پول رو آورده است

نماینده سابق مجلس گفت: دولت به دلیل این كه امیدی به پیروزی ندارد از اهرم پول، قدرت و نفوذ سیاسی در بدنه دولت در امر انتخابات استفاده می كند.

عبدالرضا فیاضی، نمانیده سابق مردم نور و محمود آباد و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات دور نهم در واکنش به تهدید و تطمیمع های دولت یازدهم در زمان برگزاری تبلیغات انتخاباتی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی نما، گفت: در حال حاضر دولت بطور کامل پای کار تبلیغات انتخاباتی آمده است و متاسفانه شاهد این هستیم که تمام کابینه دولت وزراء معاونین کل و معاونان وزراء فرمانداران و بخشداران در تبلیغات انتخاباتی حضور یافته اند.
وی در ادامه به حضور تمام اعضای کابینه دولت در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: از یک دولت که ادعای قانون گرایی داشت و همواره خود را یک حقوقدان می داند بعید است که بخواهد درانتخابات دست به قداماتی بزند که مقام معظم رهبری در این زمینه تذکر هایی را به دولت وارد بداند.
فیاضی در ادامه به همایش حمامیان روحانی در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: امروز به عینه مشاهده می کنیم که وزیر، معاون وزیر و مسئول یکی از ارکان دولتی در این همایش به نفع روحانی صحبت می کنند.
نماینده سابق مجلس گفت: بهره گرفتن از همه امکانات دولتی توسط روحانی به معنای این است که امروز دولت تدبیر و امید هجمه شدیدی علیه رقبای انتخاباتی خود آغاز کرده که از نظر قانون جای بحث بسیار دارد.
نماینده مردم نور و محمود آباد مجلس نهم در خصوص نوع برخورد دولت در زمان رای گیری با واریز یارانه به حساب یارانه بگیرانی که یارانه آنها توسط دولت قطع شده بود، گفت: متاسفانه رئیس جمهور دولت یازدهم در آستانه برگزاری انتخابات، به افرادی که یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز نمیشد یارانه واریز می کند.
وی در ادامه به سخنرانی جهانگیری در جمع مردم اشاره کرد و بیان داشت: جهانگیری در سخنرانی انتخاباتی رسما رقم اعلام می کند که مثلا دو میلیون به موسسات و نهادهای مختلف پرداخت می کنند و این خود جزء تخلفاتی است که باید شورای نگهبان به آنها توجه کند.
نماینده سابق مجلس تأکید کرد: دولت به دلیل این که امیدی به پیروزی ندارد از اهرم پول، قدرت و نفوذ سیاسی در بدنه دولت در امر انتخابات استفاده می کند.

۱۳۹۶/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...