نسخه چاپی

استقرار نیروهای اورژانس در شعب اخذ رأی

سخنگوی اورژانس تهران با اشاره به استقرار نیروهای اورژانس در شعب مهم اخذ رأی پرازدحام گفت: خوشبختانه تاكنون گزارشی مبنی بر وقوع حادثه در این زمینه نداشته‌ایم.

به گزارش نما ، حسن عباسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اقدامات امروز اورژانس به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار داشت: تمامی پایگاه‌های اورژانس تهران امروز آماده باش کامل داشته و ۳۰ موتولانس، ۸ اتوبوس آمبولانس و تعداد زیادی آمبولانس در این زمینه در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز در کمترین زمان اقدامات امدادی ارائه شود.

وی افزود: در تمامی شعب اخذ رأی مهم در سطح پایتخت آمبولانس‌های اورژانس مستقر شده و در صورت نیاز نیز در شعب دارای ازدحام جمعیت با درخواست مسئولان آمبولانس اعزام می‌شود.

سخنگوی اورژانس تهران با بیان اینکه از ساعات اولیه شروع اخذ رأی نیروهای اورژانس در محل‌های لازم استقرار یافته‌اند، گفت: آمده‌باش نیرو‌ها تا پایان زمان رأی گیری ادامه دارد.

عباسی یادآور شد: خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه‌ای در مراکز اخذ رأی نداشته، ولی در صورت نیاز نیروهای ما اقدامات لازم را برای افرادی که خدمات اورژانسی لازم داشته باشند ارائه می‌دهند.

۱۳۹۶/۲/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...