نسخه چاپی

حجت الاسلام علی رضا سلیمی در گفتگو با نما

یك جریان به دنبال حذف روحیه مقاومت و شهادت در كشور است

عکس خبري -يک جريان به دنبال حذف روحيه مقاومت و شهادت  در کشور است

عضو هیئت رئیسه كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:امروز یك جریانی به دنبال حذف روحیه مقاومت، شهادت و استكبار ستیزی در كشور است و كسانی كه صرفا در سخنرانی هایشان لاابالی گری و آزادی به معنای هرج مرج جنسی را ترویج می كنند در لایه های مسئولیت آنها را مشاهده می كنیم.

حجت الاسلام علی رضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، نماینده مردم محلات در خانه ملت در گفتگو با نما، در واکنش به حذف مطالب درسی با مضمون دفاع مقدس، دهقان فداکار، حسین فهمیده، گفت: آنچه که مهم است این است که امروز یک جریانی به دنبال حذف روحیه مقاومت، شهادت و استکبار ستیزی در کشور است و کسانی که صرفا در سخنرانی هایشان لاابالی گری و آزادی به معنای هرج مرج جنسی را ترویج می کنند در لایه های مسئولیت آنها را مشاهده می کنیم.
وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که جریانی به دنبال این هستند که پای سلطه گران را به کشور باز کند برای این که در کشور کسی مقابل سلطه گران مقاومتی از خود نشان ندهند چرا که اینها به دنبال نهادینه کردن سلطه استکبار در کشور هستند.
سلیمی با بیان این مطلب که برخی جریان با انقلاب و نظام فاصله معنا داری پیدا کرده اند، گفت: در دوره های بعد از انقلاب این افراد در لایه های انقلابیون تعریف می شدند اما امروز به عنوان یک پیاده نظام دشمن در حال انجام وظیفه هستند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: اقدام مسئولان آموزش و پرورش در جهت حذف دروس مقاومت، ایثار و شهادت کتب درسی در جهت خدمت به دشمن تعریف می شود و اگر ترس از برخورد انقلابیون نبود قطعا گام های بزرگتری را در کشور اجرایی می کردند.
نماینده مردم محلات در خانه ملت تصریح کرد: امیدوارم خداوند مسیر انقلاب اسلامی را به سمتی رهنمون کند که هیچ جریانی نتوانند جولان پیدا کند تا با همه آرمان های انقلاب مقابله کنند.
سلیمی ادامه داد: این افراد کسانی هستند که به امام راحل رحم نکردند و امروز نفاق این افرادعمیق تر شده است و هر آنچه که در قلب و دل دارند در تلاش هستند آشکار کنند.
وی در ادامه افزود: تدریس فرهنگ جهاد و شهادت از میان مردم ما رخت بر بندد قطعا فرزندانمان با معنای شهادت بیگانه خواهند شد.
سلیمی گفت: آنها میخواهند اگر آمریکایی ها بر همه مقدراتمان حاکم شدن تنها از آنها در این زمینه تقدیر کنیم به عنوان کدخدا دستشان را بوسه بزنیم و تا کمر خم شویم و احترام بگذارایم و همچون عده ای اوباما را مقدس بدانیم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: مجلس هر کجا ببیند که مسئولان از اصول و قوانین عدول می کند قطعا با آن به مقابله بر می خیزند.

۱۳۹۶/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...