نسخه چاپی

فرصت ویژه برای خریداران مسكن

به گزارش نما- دنیای اقتصادنوشت: با شروع ماه مبارک رمضان درحالی که انتظار می‌رود حجم معاملات خرید وفروش ملک در بازار مسکن به‌طور طبیعی و مطابق با روال هر سال افت کند اما از سوی دیگر یک ماه پیش رو در عین حال با یک فرصت مناسب برای متقاضیان خرید آپارتمان نیز همراه است.

درحالی‌که همه ساله در ماه مبارک رمضان متقاضیان خرید وفروش مسکن معمولا به‌طور مقطعی از انجام معاملات خودداری کرده و بازار مسکن با افت حجم خرید و فروش آپارتمان رو‌به‌رو می‌شود، واسطه‌های قدیمی بازار مسکن به متقاضیان مصرفی خرید آپارتمان توصیه می‌کنند ماه مبارک رمضان امسال فرصتی طلایی برای خریداران مسکن محسوب می‌شود.

به گفته آنها فروشندگان مسکن معمولا در ماه مبارک به دلیل کاهش مقطعی حجم معاملات حاضر به تخفیف بیشتری به خریداران واقعی هستند و از این حیث آن دسته از متقاضیانی که می‌خواهند آپارتمانی با قیمت مناسب‌تر خریداری کنند، می‌توانند در ماه رمضان امسال، معاملات خود را انجام دهند. هم اکنون به دلیل آنکه از ابتدای امسال تاکنون حجم مناسبی از فایل‌های مربوط به آپارتمان‌های فروشی به بازار مسکن عرضه شده است بازار با کمبود فایل فروش ملک مواجه نیست و این موضوع به نفع خریداران مسکن است.

متقاضیان خرید مسکن می‌توانند از فرصت ایجادشده در نتیجه خروج موقتی برخی متقاضیان خرید از بازار مسکن استفاده کنند و قدرت چانه‌زنی خود را برای خرید آپارتمان دلخواهشان با قیمت مناسب‌تر در مقابل فروشنده افزایش دهند. هر چند مطابق با پیش‌بینی‌های کارشناسی متقاضیان برای خرید آپارتمان در مقطع زمانی فعلی نیازی به عجله کردن ندارند؛ چراکه برآوردها نشان می‌دهد میانگین قیمت واحدهای مسکونی امسال حتی در صورت بروز نوسان، از حد تورم عمومی فراتر نمی‌رود.

۱۳۹۶/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...