نسخه چاپی

قدیری ابیانه در گفت و گو با نما :

عربستان و آمریكا از پاسخ دندان‌شكن سپاه به داعش،درس بگیرند

عکس خبري -عربستان و آمريکا از پاسخ دندان‌شکن سپاه به داعش،درس بگيرند

یك كارشناس عالی مسائل استراتژی گفت : آنها باید بدانند فاصله عربستان با ایران و فاصله پایگاه های نظامی آمریكا در منطقه كمتر از فاصله ایران تا كشور سوریه است .

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی مسائل استراتژی در گفت و گو با نما با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرکز تروریست ها را با 6 موشک دور برد هدف قرار داده و تلفات زیادی را نصیب تروریست ها کرده است گفت : برای اولین بار بود که ایران از موشک های دوربرد استفاده کرد و پاسخی دندان شکن را به جنایت تروریست ها داد و آنها بدانند که این ضربات ادامه دارد .
وی ادامه داد : مطابق با آنچه حتی رسانه های خارجی تفسیر کرده اند ، دیگرانی هم مانند عربستان و آمریکا از این ماجرا درس بگیرند
وی با تاکید بر اینکه آمریکا و عربستان باید مراقب باشند تا حماقتی را مرتکب نشوند اظهار داشت : آنها باید بدانند فاصله عربستان با ایران و فاصله پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه کمتر از فاصله ایران تا کشور سوریه است .
وی افزود : دشمنان ایران باید مراقب باشند که با دم شیر بازی نکنند .
قدیری ابیانه با بیان اینکه پیروزی های پی در پی در عراق ، سوریه و یمن توسط مبارزین ابعاد جدی تری پیدا کرده است و شکست آنها گستردگی و اهمیت بالاتری را نشان می دهد اذعان داشت : عملکرد سپاه موجب غرور همه ی ایرانیان است و عملیات تروریستی در ایران و تکرار آن نشان داد آنها که می گفتند نه غزه ، نه لبنان ، نه عراق و سوریه چه اشتباه بزرگی را مرتکب شده اند .
وی گفت : آنها که می گفتند موشک نمی خواهیم و به فکر برجام موشکی بودند حالا در انزوا هستند .
وی با اشاره به عوامل نفوذی و خودباخته آمریکایی ها در ایران که قصد برهم زدن نظام جمهوری اسلامی را دارند بیان داشت : هرچند که آنها مصادر مهمی را در ایران تصاحب کرده باشند اما تفاسیرشان از دین و دیانت ، ولایت و اسلام تاثیری در تغییر نظام اسلامی ندارد و خود را بیش از پیش رسوا می کنند .
وی در پایان تصریح کرد : مردم ایران امروز یکپارچه از عملیات سپاه احساس غرور می کنند و دشمنان ایران بدانند که پیروزی های بزرگ تری در راه است .

۱۳۹۶/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...