نسخه چاپی

لاله افتخاری در گفتگو با نما :

روزقدس روز نه گفتن به اشغال فلسطین های فرهنگی ماست

عکس خبري -روزقدس روز  نه گفتن به اشغال فلسطين هاي فرهنگي  ماست .

لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت:روز قدس روز نه گفتن مردم به اشغال فلسطین های فرهنگی كشور و مبارزه با هرگونه نفوذ و سلطه فرهنگی ، آموزشی ، سیاسی ، اقتصادی و نظامی در كشور از سوی بیگانگان می باشد .

لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما گفت : راهپیمایی روز قدس در بعد بین المللی حرکتی نمادین در اعتراض به خوی غاصبانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و تجاوزات آنان و دفاع از حق مظلوم و در ابعاد داخلی نماد روز نه گفتن مردم به اشغال فلسطین های فرهنگی کشور و مبارزه با هرگونه نفوذ و سلطه فرهنگی ، آموزشی ، سیاسی ، اقتصادی و نظامی در کشور از سوی بیگانگان می باشد .
وی با بیان اینکه دشمن همواره در پی عملی کردن نیات شوم خود در کشورهای اسلامی و تحت سلطه قرار دادن آنان و نفوذ بوده است اذعان داشت : راهپیمایی روز قدس حمایت از تحقق استقلال و آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین ، اثبات حقانیت تعلق این سرزمین ها به مالکان حقیقی آن که فلسطینیان اند می باشد .
وی با بیان اینکه روزقدس روز فریاد نه مردم به تحقق سند هزار ساله توسعه دنیا از سوی استکبار برای تامین منافع خویش در جهان است عنوان داشت : حضور مردم در راهپیمایی این روز نشانگر عدم رضایت آنان در تحقق اهداف و اجرای شدن سند توسعه 2030 در کشور است .
وی خاطر نشان کرد : در بعد اموزشی از فرصت روز قدس می توان برای معرفی رژیم غاصب اسرائیل و رونمایی از اهداف شومش برای ملت های دنیا استفاده کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیا ن ا ینکه حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعتراض به اشغالگری و ظلم رژیم منحسوس صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس به صورت نمادین و با حضور گسترده مردم برای ما جنبه حیثیتی مهمی به عنوان یک مناسبت رسمی در کشوردارد تصرح نمود : ملت مسلمان ایران اسلامی برنمی تابد که در مقابل ظلم ظالم به مظلومان عالم و تجاوزات غاصبانه اسراییل ملعون نسبت به فلسطینبان سکوت کرده و فریاد اعتراض و قهر همیشگی خود را از آنان به گوش جهانیان برساند .
وی با اشاره به قول امام صادق (ع) که در حدیثی می فرمایند : هر که ظلم کند و هر که یاری ظالم کند و هر که راضی به ظلم ظالم باشد هر سه ظالمند تاکید نمود : ملت مسلمان ایران و مردم آزاده جهان با حضور در راه پیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان در اقصی نقاط کشورو جهان به صورت نمادین نشان خواهند داد که از ظلم رژیم غاصب اسراییل به فلسطینیان و هر غاصب و اشغال گری با نیت تحقق اهداف استکباری به شدت ناراضی وعصبانی اند و با تمام وجود و در تمام ابعاد از آرمان های فلسطین اشغالی برای آزادی نهایی فلسطین حمایت و در حد توان آنان را یاری خواهند کرد

۱۳۹۶/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...