نسخه چاپی

هاشمی در گفتگو با نما تأكید كرد:

مسئولان تحمل شنیدن صدای مخالف و منتقد را داشته باشند

عکس خبري -مسئولان تحمل شنيدن صداي مخالف و منتقد را داشته باشند

نماینده مردم در مجلس گفت: در همه اعصار و شرایط، مدیران و مسئولان ارشد نظام باید از سعه صدر لازم برخوردار باشند و تحمل افكار و اراده های غیر همراه با خودشان، مخصوصا منتقدان و نخبگان، افرادی كه در صحنه های مختلف انقلاب را داشته باشند.

سید مهدی هاشمی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، گفت: برخورد مسئولین در دوره های مختلف متفاوت است و این موضوع به این بخش مربوط می شود که افراد مطالبه کننده و مطالبه شونده متفاوت هستند.
وی در ادمه اذعان کرد: با توجه به شرایط روز و گفتمان های مختلفی که در جامعه ما شکل می گیرد بایستی پاسخ ها و واکنش های مسئولان متناسب با شرایط روز باشد.
وی در ادامه به سعه صدر مسئولین اشاره کرد و بیان داشت: در همه اعصار و شرایط، مدیران و مسئولان ارشد نظام باید از سعه صدر لازم برخوردار باشند و تحمل افکار و اراده های غیر همراه با خودشان، مخصوصا منتقدان و نخبگان، افرادی که در صحنه های مختلف انقلاب را داشته باشند و از آنها در این مکان ها به بهترین وجه پذیرایی کنند.
نماینده سابق مجلس ادامه داد: صحنه راهپیمایی روز قدس و بیست و دو بهمن از جمله صحنه هایی است که افراد و سلیقه های مختلف در آن حضور پیدا می کنند و نسبت ارزشهای اصولی انقلاب و ارزش های داخلی اعلام موضع می کنند و ین اعلام موضع ها باعث ایجاد بستری برای وحدت و انسجام بیشتر ملت ایران فراهم می شود.
وی ادامه داد: مسئولان نبایستی انتظار داشته باشند تنها یک سلیقه خاص و موافق با خودشان در راهپیمایی ها حضور داشته باشند تا رفتار و حرکاتی که در راهپیمایی نشان داده می شود تنها از گروه خاصی نشأت بگیرد.
هاشمی خطاب به مسئولان گفت: مسئولینی که خود را مقید می دانند در راهپیمایی حضور داشته باشند باید تحمل برخورد سلایق و افکار مختلف داشته باشند .
وی افزود: رئیس جمهور باید بداند که در مقام ریاست جمهوری تنها رئیس جمهور طیف خاصی نیست و متعلق به همه ملت ایران است از این رو باید هم سعه صدر خوبی از خود نشان داده و به همه افراد پاسخ دهد.
کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: رئیس جمهور بهتر است بداند که وقتی موضوعی پیش می آید حتما دلایلی باعث می شود تا تشایه سازی و یا تصویر برداری ها به وجود بیاید بنابراین باید پس از بررسی و آنها را آسیب شناسی کرده و مشکل موجود را برطرف کنند.
نماینده سابق تأکید کرد: مسئولان ارشد بایستی بصورت منطقی با موضوع اتفاق افتاده رفتار فرجناحی داشته باشند تا شاید این نوع رفتار مسئولان ارشد نظام الگویی برای آیندگان محسوب شود.
نماینده سابق تصریح کرد: برخورد های جناحی همواره در ذهن مردم باقی خواهد ماند و در زمان تقابل و تضارب افکار این نوع رفتارهای مسئولان بارها مطرح و تأکید خواهد شد.
نماینده مجلس سابق در خاتمه بیان کرد: نوع رفتار و برخوردها در زمان های مختلف متفاوت است اما به نظر می رسد صاحبان تریبون و مقامات مسئول بویژه رئیس جمهور بایستی در برخورد با متخلفان رفتار منطقی از خود در جامعه به نمایش بگذارد.

۱۳۹۶/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...