نسخه چاپی

خشم العربیه از سخنان سید حسن نصرالله

تارنمای شبكه العربیه رژیم سعودی در واكنشی توام با عصبانیت و خشم از اظهارات ضد صهیونیستی دبیركل حزب الله لبنان درروز قدس نوشت كه سخنان سید حسن نصرالله لبنان را در تنگنا قرار خواهد داد .

به گزارش نما، تارنمای شبکه العربیه رژیم سعودی در باره سخنرانی دیروز( جمعه)'سید حسن نصرالله' در مراسم روز جهانی قدس در ضاحیه جنوبی بیروت نوشت که ' سید حسن نصرالله گفت، درهر جنگ علیه اسرائیل، هزاران نیرو از کشورهای مختلف مشارکت خواهند کرد'.

العربیه افزود:سخنان سید حسن نصرالله، دولت لبنان را در تنگنا قرار خواهد داد بخصوص اینکه وی از مشارکت نیروهایی از چند کشورمانند ایران، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان در هر جنگ علیه اسرائیل سخن گفت.

این شبکه سعودی همچنین با دفاع از مسئله سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اضافه کرد: سخنان دبیرکل حزب الله لبنان شکستن مرزهای دولت ها و حاکمیت آنها و مصادره حق لبنان در اعلام نظر در باره جنگ و یا صلح است.

العربیه نوشت: سخنان سید حسن نصرالله مبنی براعلام آمادگی هزاران نیرو برای جنگیدن در لبنان و سوریه مشروعیت دادن علنی به حضور شبه نظامیان فرقه گرا در سوریه،عراق و یمن است.

این رسانه سعودی با دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و جنگ تابستان سال 2006 آن علیه لبنان افزود: سخنان سید حسن نصرالله از جنگ ضد اسرائیل، شروع جنگ سال 2006 علیه لبنان در پاسخ به ربودن و کشتن نظامیان اسرائیلی را در اذهان لبنانی ها یاد آوری می کند.

العربیه اضافه کرد: سخنان سید حسن نصرالله زمینه ساز سوق دادن لبنان به جنگ جدید با هشدارنسبت به نقش عظیم ایران در آن است که تصمیم های چهار پایتخت عربی از جمله لبنان را زیر پا می گذارد.

سید حسن نصرالله روز گذشته در سخنان خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت:اگر دشمن جنگی علیه سوریه و یا لبنان به راه اندازد، زمینه برای ورود هزاران رزمنده به ‌منظور مشارکت در مقاومت مهیا می‌شود.
منبع: العالم

۱۳۹۶/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...