نسخه چاپی

ترامپ های خبر ساز؛ جونیور رسما احضار شد

چاك گرسلی رئیس كمیته قضایی سنای آمریكا از جونیور ترامپ پسر رئیس جمهور این كشور خواست در جلسه استماع علنی درباره دیدار با یك وكیل روس شركت كند و به سئوالات اعضای این كمیته پاسخ دهد.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر،چاک گرسلی رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا از جونیور ترامپ پسر رئیس جمهور این کشور خواست در جلسه استماع علنی درباره دیدار با یک وکیل روس شرکت کند و به سئوالات اعضای این کمیته پاسخ دهد.


چندین رسانه‌ آمریکایی گزارش دادند یک مأمور امنیتی شوروی سابق که اکنون در روسیه به کار لابی‌گری برای دولت مشغول است نیز همراه با وکیل روس در جلسه ملاقات با «دونالد ترامپ جونیور»، پسر رئیس جمهور آمریکا، حضور داشت. این دیدار ژوئن ۲۰۱۶ انجام شد و دو مقام دیگر کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، نیز در این جلسه «ترامپ جونیور» را همراهی می‌کردند.

«رینات اخمتشین»، مقام امنیتی سابق شوروی، روز گذشته در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس اذعان کرد در دیدار با پسر ترامپ حضور داشته است.

او افزوده است: هر چند زمانی در یکی از واحد‌های نظامی زیر مجموعه سازمان ضدجاسوسی شوروی سابق مشغول به کار بود، هرگز آموزش جاسوسی ندیده است.

۱۳۹۶/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...