نسخه چاپی

ابطحی: قبول ریاست دانشگاه آزاد گذشت اخلاقی بود

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینكه «فرهاد رهبر» مدیر موفق اجرایی است گفت: قبول پست ریاست دانشگاه آزاد در این مقطع از سوی وی گذشت اخلاقی بود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد، گفت: وی از مدیران علمی و اجرایی موفق و توانمند نظام است.
وی با بیان اینکه فرهاد رهبر با گذشت اخلاقی ریاست دانشگاه آزاد را پذیرفته است، ادامه داد: در مقطعی که دانشگاه آزاد با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه است، ایجاب می‌کرد فردی برنامه‌ریز، تحلیل‌گر و مسلط به امور مالی بر مسند این دانشگاه قرار گیرد.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: قطعاً حضور آقای فرهاد رهبر در دانشگاه آزاد با تعاملاتی که با شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواهد داشت، منشا خیر در بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام خواهد بود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: با سوابق اجرایی که رئیس جدید دانشگاه داشته، می‌تواند از اضمحلال و فرسودگی این دانشگاه با تغییراتی که ایجاد کند، جلوگیری کند.
ابطحی از حضور فرهاد رهبر در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد و اظهار داشت: در چند روز آینده از وی و معاونانش دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در کمیسیون گزارشی از برنامه‌های خود در این دانشگاه را به اعضاء ارائه کند.

۱۳۹۶/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...