نسخه چاپی

علی كریمی سرانجام سكوتش را درباره نفت تهران و وضعیت مبهمش شكست

سرمربی نفت تهران گفت با گلایه از شرایط این تیم گفت كه اراده‌ای از سوی مسئولان باشگاه برای حل مشكلات ندیده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ علی کریمی در حاشیه تمرین صبح امروز (دوشنبه) نفت تهران، درباره اینکه سرانجام در نفت می‌ماند یا خیر گفت: فعلا فرصت 17، 18 ساعته از ما خواستند شاید یک اتفاقاتی بیفتد. امروز تمرین‌مان را انجام دادیم. فردا هم به ایفمارک می‌رویم. اگر تا فردا (سه‌شنبه) تکلیف تیم مشخص نشود، حداقل تکلیف کادر فنی مشخص می‌شود.

سرمربی نفت تهران با اشاره به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به هر حال کار سخت است. بالاخره ما نماینده اصلی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و در پلی‌آف حضور نداریم، بلکه مستقیماً در این مسابقات شرکت می‌کنیم. مسئولان باشگاه خودشان باید نگران این تیم باشند. تیم ما، تیم دولتی نیست و به صورت خصوصی اداره می‌شود. امیدوارم چه ما باشیم و چه هر کسی دیگر، بتوانند با مسئولان و صاحبان باشگاه همکاری کنند. می‌دانیم همه جا کم‌وکسری وجود دارد. حتی بازیکنان تیم قهرمان هم بخشی از قرارداد خودشان را نگرفته‌اند، اما باید تعامل و هم‌فکری شود. امیدوارم با هر کسی که باشند، فصل را خوب شروع کند. امیدوارم اتفاقات خوبی نفت تهران بیفتد.

کریمی درباره برگزاری مسابقه سوپر جام میان تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران، گفت: به هر حال این هم یک جام است که تیم برنده با یک بازی جام می‌گیرد. خودم بیشتر به دنبال این هستم که بازی جذابی از آب در بیاید که در حد قهرمانان فصل باشد. یک بازی باشد که در خور شان دو قهرمان باشد. در نهایت هم هر تیمی که از فرصت‌هایش استفاده و بهتر بازی کند، برنده بازی می‌شود.

کریمی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود اگر او از نفت تهران برود، بازیکنان هم دیگر در این تیم نخواهند ماند، گفت: هر کسی هم جای من بیاید، نمی‌تواند 20 بازیکن جدید با خودش بیاورد. او هم مجبور است باید با این بازیکنان پیش برود. این بازیکنان، بازیکنان نفت هستند. نفت تهران امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و به همین خاطر، بازیکنان زیر ذره‌بین قرار دارند. اگر خوب کار کنند، می‌توانند سال آینده، سرنوشت خوبی داشته باشند. به هر حال سال جام جهانی هم هست و انگیزه‌های زیادی وجود دارد. اگر قرار باشد کادر جدیدی اضافه شوند، بازیکنان هم اگر بخواهند می‌توانند در این تیم بازی کنند.

وی درباره رویارویی زودهنگامش با هواداران و تیم پرسپولیس در دیدار سوپرجام، تاکید کرد: خیلی برایم جالب و شیرین است که در این شرایط، دوباره هواداران پرسپولیس را ببینم. حتماً ورزشگاه هم پر خواهد شد، چون تیم‌ها با یک برد جام می‌گیرند. یکی از پیشنهادات من بود که بازی سوپرجام در ورزشگاه آزادی برگزار شود که هم هواداران بیایند و هم زمین چمن خوبی داشته باشد. مثلا ورزشگاه خرمشهر کیفیت برگزاری بازی فینال جام حذفی را نداشت، اما کیفیت آزادی به بازیکنان دو تیم کمک می‌کند.

سرمربی تیم نفت تهران به انتقاد از فضای موجود در فوتبال ایران پرداخت و گفت: نمی‌دانم چرا، اما وقتی یک مربی در ایران یک تیم را می‌گیرد، می‌گویند که یا باید تیم را قهرمان کند یا جام بیاود یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرد. گواردیولا یا مورینیو با بالاترین مبالغ به یک تیم می‌روند، قول قهرمانی نمی‌دهند. این جَوی است که در فوتبال ما وجود دارد. آن هم می‌دانم به خاطر چیست. رسانه‌ها و روزنامه‌ها می‌خواهند بازار را داغ کنند و به همین خاطر یک روز می‌گویند فلانی قول قهرمانی داد، یک روز دیگر می‌گویند فلانی قول قهرمانی نداد. ما کار خودمان را پیش می‌بریم. همه می دانند چه زمانی شروع کردیم. ما کارمان را می‌کنیم و امیدوارم با توجه به وقفه‌ای که در هفته چهارم تا پنچم لیگ داریم و مسابقات سه هفته تعطیل است، عقب ماندن خودمان را جبران کنیم و به سطح بقیه تیم‌ها برگردیم. تیم‌ها شرایط بدن‌سازی و اردویی بهتری نسبت به ما داشتند. کارمان را می‌کنیم و بقیه‌اش ببینیم خدا چه می‌خواهد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای نفت بیفتد. چه ما باشیم، چه هر فرد دیگری که می‌آید، فقط امیدوارم نفت تهران موفق شود.

کریمی درخصوص لغو دربی استقلال و پرسپولیس در آلمان، گفت: این چیزها در فوتبال ما طبیعی است.

۱۳۹۶/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...